DVD shrinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron Chinafo

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
Berichten
6
Als ik met het programma DVD Shrink 3.1 een backup van een DVD (speelfilm) wil maken, geeft het programma (voor of tijdens de analyse) aan dat er een fout is gemaakt: een 'cyclische redundantiecontrole'.
Wat is dit en wat kan ik er aan doen?

Overigens gebeurt dit niet bij iedere DVD.
 
Ron,

Grote kans dat je Orginele DVD beschadigingen heeft en daardoor niet goed gelezen kan worden.....

Check o.a. hier wat de oorzaken kunnen zijn.


Remy
 
Bedankt.
Op dat forum waarnaar je verwijst, hebben ze het over oude drivers. Ik heb echter net een nieuwe computer (Dell). Duidelijk is wel dat kennelijk niemand weet waardoor het komt. Jammer.:(
 
Ik heb hetzelfde gehad met een beschadigde DVD, deze heb ik gepolijst met positief resultaat.
 
Het kan idd iets te maken hebben met de kwaliteit van de dvd.
Maar het zou ook een soort beveiliging kunnen zijn. Kijk eerst eens na of dat zo is
Of maak de dvd eens goed schoon met glassex en een stukkie keukenrol dit doet wonderen
 
deze fout melding heeft te maken dat de laser niet ove r een vet vlek of een beschadiging punt heen komt het wil helpen als je de cd goed schoonmaakt
het wil ook wel eens helpen als je de pc opnieuw opstart en dan nog eens probeert ,heb dit probleem zelf al meerdere keren gehad ,de ene dag deed die het niet en de andere dag dan doet die het ineens wel
 
zoals ik dus al zei maak hem eens schoon. het klinkt misschien stom maar glassex en een stukkie keukenrol zijn het beste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan