Wie heeft er veel verstand van IrfanView?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hallo allemaal.
Ik kom er niet meer uit. Wie helpt mij.
Een slideshow maken met irfanvieuw die ook nog is uit zichzelf opstart is een makkie. Althans de eerste keer dat ik dat deed en ik weet niet eens meer hoe ik het toen heb gedaan. Het ging gewoon goed.
Maar nu de tweede keer kom ik er echt niet meer uit.
Can't read de slideshows lst files
wordt aangegeven nadat ik op---burn cd---klik
Het moet overigens op een cd-rw om te proberen en als het goed is gaat het op cdr. Toen ook zo gedaan en dus kan het.
Ik weet inmiddels dat het met de eigenschappen van de foto's te maken moet hebben want soms bij het proberen lukt het wel en als ik ze dan allemaal doe (200 stuks) dan wil het ineens niet meer. Ik gebruik 2 bewerkings programma,s door elkaar heen maar dat maakte toen ook niet uit. Ik heb de hele mik al 6 tot 7 keer veranderd en dus ben ik het nu zat. Alles al geprobeerd en dus zou de oplossing moeten zitten in irfanvieuw zelf. Staat daar soms iets verkeerd aangevinkt?
Wie kent de kreet, Can't read de Slideshow lst fiels?
Lekker he, zo'n nieuwe klant.
Doei, Dump.
Windows 98
 
Eerlijk gezegd kijk ik daar niet eens naar want het zou allemaal automatisch moeten gaan. Bij de eigenschappen van de foto's zou dan een R moeten staan van READ. Ik heb een gelukte test slideshow die wel opstart (van 5 foto's) is bekeken en daar staan inderdaad allemaal R's achter.
Er moet een reden zijn waardoor hij de bestanden soms niet kan lezen. Er hoeft er maar eentje tussen te zitten, om wat voor reden dan ook, die niet goed is en hij brand er geeneen. Het vervelende is echter dat als ik ze nu weer allemaal verander, wat een hele klus is ik er weer achter kom dat het niet lukt. (heb ik dus al zo'n 6 x gedaan) En ik kan je vertellen dat je het daar heel warm van krijgt.
Ikdenk dat ik de zaak is ga omdraaien en alle foto's zo maak als ik ze hebben wil, met ingevoegde tektst etc,. en dan maar is ga kijken hoe ik ze ga wegzetten in een slideshow.
De tektst Can't read de slideshow lst file, heb ik nog nergens gevonden.
Ik zal je url's is gaan bekijken en verder zoeken. Heb je nog een idee dan houd ik me aanbevolen.Pfffffffffffffff.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan