foto,s bewerken en branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Berichten
584
HalloIk wil graag mijn foto's op cd branden maar na alles doorgelezen te hebben zie ik door de bomen het bos niet meer......
Ik heb een HP scanjet 2400 serie die levert er ook een bewerkings programm bij maar ik krijg zeer onnatuurlijke kleuren (te veel te rood) in de kleine voorbeeldschermpjes is die verandering ook niet goed te zien. Wie weet een goed programma hiervoor, het liefst dat de kleuren automatisch goed komen

Dan wil ik graag muziek toevoegen maar kan maar 1 bestand doen wat betekent dat het bekijken van de fotos erg saai is met steeds het zelfde nummer.
Is het ook mogenlijk om tekst bij de fotos te voegen die je dan ook bij afspelen op tv kunt zien???

met dank
Ipea
 
Voor wat betreft de te rode foto's na het scannen, ligt aan de instellingen van je scanner, kijk hiervoor bij de scanopties. In het andere geval kan dat ook met vrijwel iedere fotobewerkingspakket.

Voor een diapresentatie op tv kan je bijvoorbeeld aan de slag met picture to tv, deze maakt een videocd van al j egeselecteerde foto's met een muziekje op de achtergrond, tevens beschikt dit programma over diverse filters om het nog leuker te maken.
 
Paint Shop Pro 8 is uitstekend
kan je met 1 klik de gehele foto aanpassen
doet ie automatisch en het werkt uitstekend

Is echter een duur proggie maar lang leve het internet :):)
 
foto's bewerken en branden

Paintshop pro is me inderdaad te duur
het ligt niet aande instellingen van de scanner en picture to tv kon ik niet vinden op het internet
 
Als je beschikt over nero 6 kan je ook een slideshow van je foto's maken met nero visionexpress.
en deze branden als videocd of dvd.
Heb er zelf alleen nog nooit mee gestoeid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan