Geen geluid op een Packard Bell Imedia 5501

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk in apparaatbeheer of je geen gele vraagtekens ziet staan. En een beetje meer info is ook welkom. Was je het opeens kwijt of heb je iets gedaan?
Des te meer info des te beter we je kunnen helpen.
 
Nou had Win Xp opnieuw geinstald omdat er telkens fout meldingen kwamen!

En die drivers werken niet

En er staan gele vraagtekens
 
Laatst bewerkt:
Ja, daar was ik al bang voor. Formateren moet je pas doen als je zeker weet dat je alle drivers hebt. Nu kan je via de link van bloopy op zoek gaan naar alle drivers die je nodig hebt. Volgende keer maar gewoon de restore CD van Packard Hell gebruiken. Of beter nog.......geen Packard kopen.
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ja, daar was ik al bang voor. Formateren moet je pas doen als je zeker weet dat je alle drivers hebt. Nu kan je via de link van bloopy op zoek gaan naar alle drivers die je nodig hebt. Volgende keer maar gewoon de restore CD van Packard Hell gebruiken. Of beter nog.......geen Packard kopen.

Dat laatste lijkt me het beste. Maar ik moet nog ff doen met deze Packard dus ik denk dat ik gewoon een goede Soundblaster ga kopen, weet ik tenminste dat ik goed geluid heb.
 
Ik lees ook "En die drivers werken niet". Heb je de originele drivers tot je beschikking voor xp?

Plaats hier in ieder geval wat je gevonden hebt onder multimedia bij aida32
 
Nou daarmee bedoel ik de drivers van de Packard Hell site, maar dit heb ik gevonden 'SiS 7012 Audio Device Driver'
 
Gebruikersnaam : drivers
Wachtwoord : all

http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/52/52474.htm

Iemand anders op helpmij heeft ook deze geluidksaart. Bij haar hiepen drivers downloaden niet. Zij moest Windows Updaten en het geluid deed het spontaan weer. Dus doe ook even een update.


Dus ik zou eerst het laatste doen (update) voordat je die drivers gaat downloaden.
 
Laatst bewerkt:
-536870397

Fail to install driver for Windows XP. Setup will exit

Dit krijg ik :confused:
 
Dat krijg je bij die link naar die driver?

Heb je xp al geupdate zoals ik al vroeg? Want als het op die manier werkt hoeven we geen drivers te zoeken.

Wil je gelijk even kijken wat er precies met aida32 bij moederboard staat? Misschien dat ik dan wel de juiste drivers kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
OLE OLE OLE, wat is het toch handig om goed te lezen ik ben echt een doofy had gewoon over dat update heen gelezen solly

THXTHXTHX
 
Toch he, dat was bij die andere persoon ook zo. Vandaar dat ik het vroeg. Makkelijker kan bijna niet :D

Probleem opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan