Hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
139
Hallo ik heb pas een hack programma via msn geaccepteerd en nu kan degene die dat mij gestuurd heeft alles lezen wat ik typ ik wil so snel mogelijk dat programma verwijderen maar hij is nog niet verwijderd kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
 
Om welk programma gaat het? En staat die niet bij configuratiescherm/software?
 
En anders een systeemherstel van enkele dagen terug.
Ben je wel alles kwijt wat je in de tussentijd op je pc hebt gezet.
 
geen

nou ik denk at het gamehack2.0 is maar als ik het via configuratiescherm/software wil verwijderen dan lukt het niet want er staat. Unable to locate the instalation log file C:/program files/gamehack/uninst.isu Uninstalation will not continue.
 
Laatst bewerkt:
kan iemand muij nog helpen

mocht je het weten reageer a.u.b. hoe ik het kan verwijderen
 
Denk niet dat gamehack de oorzaak is:

GameHack 2.0

An application written for the Windows 95/98 environment that allows you to take any game you are having difficulty with and make it easier. It accomplishes this by finding the memory address in which the desired quantity is located and giving you access to it. Example. Where the number of shotgun rounds is stored in

http://www.brothersoft.com/Games_Tools_and_Editors_GameHack_7013.html

Welk programma heb je dan geaccepteerd via msn (gamehack?) en waarom denk je dat diegene met je mee kan lezen?
 
Geen GameHack

thnx vor je reageering. ik weet nu dat het geen gamehack is het is een andere programma. het begon met een on-line spelletje genaamd gunbound en iemand vroeg me om mijn e-mail adres en ik gaf het hem.en hij zei via msn moet je dit eens accepteren dan kun je 100gold per minuut krijgen doe heb ik geaccepteerd maar het lukte niet dus verwijderde ik het en na een paar dagen logde ik me in met gunbound en hij zei dat hij me gehackt had hij zei die programma zit nu op je pc en is niet te verwijderen nu kan hij me niet alleen met dat spelletje hacken maar ook met mijn andere w8woorden bijv. msn ofsoow.
 
Als die persoon je niet zomaar wat op de mouw zat te spelden en er daadwerkelijk iets op jouw pc is geïnstalleerd, dan gaat het waarschijnlijk om een keylogger. Scan eens met Ad-Aware en/of Spybot. Vervolgens kun je een HijackThis-log plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016
Plaats je log daar. Instructies vind je aldaar in het eerste bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan