steeds foutmelding bij dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen allemaal,

Ik heb de laatste versie van dvd shrink gedownload maar nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding. Bij verschillende dvd's , wie weet wat hier de oorzaak van is?
bedankt alvast
Debby
Ps. wat gebruiken jullie meestal om een dvd te copieren?
 

Bijlagen

  • dvdshrink.doc
    26 KB · Weergaven: 31
probeer eerst eens om de dvd een stukje af te spelen met bv powerdvd.( de hoofdfilm )
Waarschijnlijk verslikt dvdshrink zich in de macrovision beveiliging en die wordt meestal uitgeschakeld door even de dvd met powerdvd af te spelen.
 
Geplaatst door tazman
probeer eerst eens om de dvd een stukje af te spelen met bv powerdvd.( de hoofdfilm )
Waarschijnlijk verslikt dvdshrink zich in de macrovision beveiliging en die wordt meestal uitgeschakeld door even de dvd met powerdvd af te spelen.


Hoi Tazman,

Je had wederom gelijk, bedankt, ik ga er gelijk verder mee. Bedankt voor je snelle reactie.

groetjes
Debby
 
Geplaatst door deb's



Hoi Tazman,

Je had wederom gelijk, bedankt, ik ga er gelijk verder mee. Bedankt voor je snelle reactie.

groetjes
Debby

Hoi Tazman,

Ben ik weer. Ik ging gelijk aan de slag met jouw handleiding erbij maar deze is van dvdshrink 2.3 en ik heb de laatste. Hier gaat het anders, is er misschien een nieuwe (nederlandse)handleiding ergens te vinden van versie 3.1?
Ps. Dit is mijn eerste dvd die ik ga kopieren, dus snap ik er nog niet zoveel van. (je moet ergens beginnen toch?

groetjes
Debby
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door deb's

Hoi Tazman,

Ben ik weer. Ik ging gelijk aan de slag met jouw handleiding erbij maar deze is van dvdshrink 2.3 en ik heb de laatste. Hier gaat het anders, is er misschien een nieuwe (nederlandse)handleiding ergens te vinden van versie 3.1?
Ps. Dit is mijn eerste dvd die ik ga kopieren, dus snap ik er nog niet zoveel van. (je moet ergens beginnen toch?

groetjes
Debby

als je geduld kan hebben tot morgen wil ik wel een handleiding maken voor de 3.1 versie.
 
Geplaatst door tazman


als je geduld kan hebben tot morgen wil ik wel een handleiding maken voor de 3.1 versie.


JEETJE, wat moet ik nou zonder Helpmij. Dat is pas service.

Hartstikke bedankt weer,

Debby
 
Geplaatst door deb's

JEETJE, wat moet ik nou zonder Helpmij. Dat is pas service.

Hartstikke bedankt weer,

Debby

Hoi Debby,

Heb hem maar ff snel gemaakt.
als je me via een PB even je mail adres doorgeeft dan mail ik hem even naar je.
is net 135 Kb geworden en dat kan ik hier niet plaatsen.
 
Geplaatst door tazman


Hoi Debby,

Heb hem maar ff snel gemaakt.
als je me via een PB even je mail adres doorgeeft dan mail ik hem even naar je.
is net 135 Kb geworden en dat kan ik hier niet plaatsen.

Hoi Tazman,

Hartstikke bedankt dat je zo snel een handleiding voor me wilde maken. Ik heb vanmiddag mijn eerste dvd gekopieerd. :thumb:
Dankzij jouw hulp dus.

thanxx
debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan