Beeld film na 5 sec stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Berichten
376
Ik heb een film gedownload (Scary Movie 3) maar als ik deze afspeel staat het beeld na 5 sec. stil. Het geluid loopt gewoon door. Het ligt niet aan de film zelf want bij een vriend van me loopt de film wel goed.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de film niet meer bevriesd?
Ik heb als video kaart een Ati Radeon 9000
 
Probeer het eens met andere codecs. Je kunt evt met G-spot kijken welke je nodig hebt.
 
Bij elke codec zelfde probleem...Vriend speelt gwoon af met windows media player...:rolleyes:
 
dat programma werkt helemaal niet :(

de eerste paar seconden doet ie het wel, maar daarna
loopt ie vast en op een andere pc werkt ie wel

beetje vaag
 
Is je pc wel sterk genoeg???

Kijk nog eens goed of je alle codecs wel heb. je kunt bij microsoft een update downloaden voor je mediaplayer, deze bevat de laatste codecs en werkt erg goed
 
welke versie van WMP gebruik je?
 
Een film afspelen heeft niks met mijn PC te maken, hij is goed genoeg...Het maakt niet uit welke codec ik gebruik, de film blijft bevriezen.
Ik gebruik windows mediaplayer of bsplayer, het maakt niet uit. Andere film zijn wel gewoon goed af te spelen.
Ik gebruik WMP 9.0.0.2980...dat stond ergens :p

Als de film afspeelt, staat de film na 5 sec stil en je hoort ook wanneer hij stil gaat staan. Je hoort een soort "bonk" en dan staat het beeld stil, geluid blijft doorlopen...
 
als laatste zou ik zeggen gooi hem eens door divfix om te kijken of er eventueel fouten inzitten, deze zul je dan moeten repareren. dat repareren gaat wel een hoop tijd inzitten en je mist dan hele kleine stukjes film maar als het goed is merk je hier tijdens het kijken niets van
 
De film moet goed zijn want bij vriend doet ie het wel zoals ik al had gezegd :rolleyes:
 
dan zou ik toch eens bij microsoft kijken of er een update is voor je mediaplayer. anders zou ik het niet meer weten:confused:
 
Het is uiteindelijk tog gelukt. Ik heb DivX_Total_Pack1.3.exe geinstalleerd en deze had Windows Media Player blijkbaar nodig. Nu doet hij het weer...:D
 
Ja dank je wel...Vannavond wordt hier de bioscoop weer geopend :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan