90 minuten CD's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
121
Beste computerliefhebbers,

ik heb pas een doosje met 90 minuten CD's gekocht, omdat ik een nieuwe brander heb. Ik had verwacht moeiteloos een CD van negentig minuten te kunnen branden, maar dit lukt mij tot dusverre niet.

Ik gebruik Nero version 5,5,10,4, en daar staat onderin een balkje met hoeveel tijd je nog over hebt als je een muziek CD wilt branden. De kleur van dat balkje verandert bij 74 min, bij 80 min, en loopt tot de 90 minuten! Ik was er dus zonder meer vanuit gegaan dat je tot negentig minuten CD kon branden. Toen ik dat echter probeerde, gaf de computer aan dat er niet genoeg opslagcapaciteit op de CD was (terwijl dit wel het geval moest zijn).

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?


Mvg Jeroen
 
In Nero:

Bestand > Voorkeuren > Tabblad Algemeen > Bij statusbalk de RODE markering op 100 minuten zetten.

(volgens mij moet hij het dan doen)
 
Sorry ik had iets te makkelijk gekeken: Die vorige post is om te zien hoeveel ruimte het in beslag neemt en kun je dus meteen kijken of het op een 90 minuten cd past.

Deze moet je volgen:

In Nero > Bestand > Voorkeuren > Tabblad Expertfuncties > Schakel Over-Burn Disc-at-Once branden in AANVINKEN > daaronder 91 min 0 sec 0 frm invullen
 
Jah, leuk maar is het je nu gelukt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan