Beeld stopt ineens

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
412
Hallo

ik heb LOTR:TROTK gedownload. Toen ik hem klaar had wilde ik hem gelijk afspelen. Ik speelde hem af, maar na 10 sec. stoptte hij ineens. Ik zie helemaal niets meer, de player sluit gelijk de film af. Heb natuulijk al met g spot gescand en er stond dat alles gewoon aanwezig was. Zal de print screen er bij doen... Wi heeft er een oplossing?
 
Ik zie geen screenshot. Is het alleen bij die film? Je zou kunnen proberen andere codecs te installeren. Misschien heb je hier iets aan.
 
Wat staat er bij 'Bad chunk in frame data (click for details)'?
 
Maak eens een "direct stream copy" met virtualdub en probeer het eens met die avi-file (zowel bij audio als bij video direct stream copy kiezen en vervolgens bij file kiezen voor Save als avi).
 
maar mn g spot print screen heb ik er ook al bij gedaan. Daar blijkt toch dat ik niets mis....
 
Het kan zijn dat je niet de juiste codecs hebt, maar het is ook heel goed mogelijk dat het lijkt alsof alles aanwezig is maar dat je eigenlijk maar alleen die 10 min bezit en de rest is dan blanco. Of er zit zo'n grote fout in je avi dat je speler deze niet kan overslaan en daarom steeds stopt. gooi divfix er eens overheen
 
Je zou het in ieder geval kunnen proberen.
 
Ik zou zeggen door het progje te downloaden en 'Check for errors' of 'Rebuild index'oid.
 
heb ik gedaan maar het probleem blijft

nu zie je een paar stukjes uit de film maar na 10 sec stopt ie.... :(
 
heb ik gedaan maar het probleem blijft

nu zie je een paar stukjes uit de film maar na 10 sec stopt ie.... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan