Kan bestand niet afspelen indeling wordt niet ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdveldem

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
42
Ik weet het allemaal niet meer hoor
Het gaat niet goed met mijn multimedia partitie
Ik heb windows opnieuw geinstaleerd omdat ik bij het openen van sommige mp3 bestanden de mededeling kreeg kan bestand niet afspelen indeling wordt niet ondersteund. Tijdens de installatie van windows ging chkdsk allerlei bestanden repareren en sindsdien staan mijn bestanden nog styeeds in de partitie met dezelfde grootte alleen sommige krijg ik nog steeds te horen dat de indeling niet wordt ondersteund terwijl het nog gewoon mp3 bestanden zijn alleen het zijn er veel meer geworden en ik heb ontdekt dat mn partitie geen vrije ruimte meer over heeft terwijl de bestanden in werkelijkheid niet zo groot zijn. Ik heb al wel wat geprobeerd met recover programma`s maar het helpt niet en ik snap die programma`s niet echt Dus is er iemand die voor dit probleem een oplossing weet

al;vast bnedank vdveldem
 
'Vreemd ik snap het niet helemaal maar dat zal wel aan mij letten.

Wat voor player gebruik je.

Download ultra player eens deze kan haast alle bestandsvormen aan.

welke windows versie draai je?

ik hoor het resultaat nog wel.


groetjes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
.

Wat voor player gebruik je.

Download ultra player eens deze kan haast alle bestandsvormen aan.

welke windows versie draai je?

groetjes speedtouch

Hey Speedtouch,
UltraPlayer werkt alleen met dit ? =
Win95/98; WinNT 4.0 (IE 4.x or higher required for WinNT)
Pentium 90 mhz
32MB RAM
16-Bit Color or higher (recommended)
Sound Card

Misschien zijn de bestanden van Kazaa. Als hij WMP en Nero gebruikt dan moet hij de kwaliteit van de bestanden 'op-pompen'
 
Hoi falco[ giga-senior ]netti,

Nog gefeliciteerd hé

De ultraplayer draait ook op xp, ik kan wel andere players opnoemen maar deze is gebruiks vriendelijk, en de topic starter kan dan ff kijken of zijn mp3 wel afspelen.

ik doe wel ff een bijlage waarop hij kan zien welke extensies hij ondersteund.


groetjes speedtouch
 

Bijlagen

  • ultraplayer.jpg
    ultraplayer.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 129
Hoi Speedtouch, bedankt :thumb: !

Ik stelde mijn vraag omdat ik keek direct op de pagina. Ik was van plan om programma te downloaden maar begon te twijfelen.
In de laatste tijd ben ik veel/vaak aan downloaden vooral als een programma ‘nog’ gratis is. Dan heb ik progje voordat, misschien, niet meer gratis te downloaden is.
Ik doe dit sinds JV16 Power Tools en RegCleaner als shareware op internet zitten.

Groetjes
Falco
 
Download ook de skins, hier zitten best leuke onder.

http://www.ultraplayer.com/download/skins/skins.asp

In de laatste tijd ben ik veel/vaak aan downloaden vooral als een programma ‘nog’ gratis is. Dan heb ik progje voordat, misschien, niet meer gratis te downloaden is.

Dit is inderdaad waar zo heb ik ook bvb TMPEGen encoder deze was altijd gratis maar doordat op veel forums deze tot heel goed wordt bestempeld hebben ze hier nu maar een prijskaartje aangehangen.

Ik vind de gratis progjes vaak beter dan die met een prijskaartje neem bvb exact audio copy, gratis en behoort tot de beste.


groetjes speedtouch
 
Bedankt voor de tip :thumb:

Ik hoop dat de topic starter ook wat aan heeft (vdveldem).

Ik ga straks 'branden'. Zodra ik op D:\, mapje Downloads, rond de 500 MB aan progjes heb zet ik deze gelijk op CD. Ik heb nu al 3 CD's met programma's + 1 met alle updates/patches voor Windows 98SE en ME van Microsoft.

Groetjes :D
Falco
 
Maar het lukt niet

Ook met de ultra player worden mijn bestanden niet afgespeeld en ik kan ze ook niet op een cd branden helaas. Ik heb van het grootste gedeelte wel een back up hoor gelukkig wel maar toch het irriteerd me dat de bestanden nog wel op de schijf staan maar dat ze het niet meer doen. Het probleem dat mijn partitie vol zit heb ik opgelost het is vanwege het feit dat ik de recover programma`s heb gedraaid die hebben waarschijnlijk alle files nogmaals terug gehaald dus nu staat alles er dubbel op. Dus ik heb de bestanden gekopierd naar een andere partitie en de partitie opnieuw geformateerd. Dat probleem is opgelost nu die files nog aan het draaien krijgen Hahahahaha

He en alvast bedankt voor het meedenken
 
Maar het lukt niet

Ook met de ultra player worden mijn bestanden niet afgespeeld en ik kan ze ook niet op een cd branden helaas. Ik heb van het grootste gedeelte wel een back up hoor gelukkig wel maar toch het irriteerd me dat de bestanden nog wel op de schijf staan maar dat ze het niet meer doen. Het probleem dat mijn partitie vol zit heb ik opgelost het is vanwege het feit dat ik de recover programma`s heb gedraaid die hebben waarschijnlijk alle files nogmaals terug gehaald dus nu staat alles er dubbel op. Dus ik heb de bestanden gekopierd naar een andere partitie en de partitie opnieuw geformateerd. Dat probleem is opgelost nu die files nog aan het draaien krijgen Hahahahaha

He en alvast bedankt voor het meedenken

PS ik draai winxp pro
 
Kan je aangeven wat voor extensie achter de mp3's staan.

Ga naar configuratie > map opties > weergave > haal het vinkje weg bij:

Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.

nu kan je zien welke extensies bij jou niet kunnen spelen.

groetjes speedtouch
 
De extentie is .mp3 dus er staat bijvoorbeeld brain adams - xxxxxx.mp3
 
Heb je deze bestanden van Kazaa? En met welke progje wil je branden?
 
Ik heb deze bestanden gedeeltelijk van kazaa en gedeeltelijk via mirc gedownload en ik had het idee ik brand ze op een dvd en kijk of ze in mn dvd speler willen afspelen je weet maar nooit eej
 
Gebruik jij Nero? Zo ja, heb je ook Nero Wave Editor op de PC staan?
 
Krijg niet geladen

The CODEC required to decompress 'D:\Muziek\CD`s\Svenson\Svenson-Sunlight_Theory-CDM-2004-TGX\01-svenson-sunlight_theory__original_radio_edit-tgx.mp3' could not be opened.

Als ik het programmaatje gebruik om de bestanden om te zetten dan komt de bovenstaande melding op mijn scherm
Ik heb het ook geprobeerd met de wave editor van nero maar ook daar krijg ik het bestand niet geladen
 
Ik kan de files zelfs op geen enkele wijze branden

Als ik de files domweg probeer te branden dan zegt nero zelfs dat dat niet kan Terwijl je zou denken een file is een file en als ik dat kapotte file wil branden dan moet dat kunnen maar het heeft iets met de codec te maken
 
Heb bestand op cd gebrand

Ik heb een aantal van de kapotte bestanden op cd gebrand als mp3 ,maar ook mijn dvd speler kan ze niet herkennen dus er zit een fout in het file. Ik zit zelf te denken aan een virus alleen snap ik niet waarom sommige bestanden het wel doen en sommige niet en soms zitten ze in dezelfde map je zou denken dat een virus alles kapot maakt. Zou wel een slimme truck zijn van de muziek industrie hahahahahaha
 
Je vermoeden komt dicht bij. Ik heb hier op het forum al eerder geschreven over problemen met sommige bestanden in Kazaa. Dus je zou het op moeten zoeken.
Als ik het goed heb, sommige van jou bestanden zijn beschadigd. Dit gebeurt met opzet: ontmoedigen.
Als je twijfelt over virussen dan kun je de bestanden toch scannen.
De nieuwe conversie programma’s werken wat sneller dan de Wave Editor van Nero.
In de laatste tijd doe ik weinig met muziek van Nero/Kazaa.
Wat ik deed (uitleg) toen ik ontdekte dat sommige bestanden ‘bewerkt’ waren en ik kon niet branden, dus jou foutmelding.
Open Wave Editor. Vervolgens tabje Bestand en dan Openen. Ik zocht het lied op dat foutmelding gaf. Openen. Even wachten en lied zit in de Wave Editor.
Vervolgens tabje Bewerken en dan onderaan kiezen voor Converteren…
Nu krijg je een nieuwe venster. Als een lied goed is dan heeft deze een snelheid van 44100 Hz (CD kwaliteit dus) en staat het ‘bits’ waarde op 16 bit.
Zo niet dan moet je dat zo instellen en na bevestigen, liedje opslaan.
Dan pact Nero het wel.
Andere oplossing: liedje net zo lang downloaden tot je de goede hebt. Dat is dus: geduld!

Groetjes
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan