Foto's afspelen in een stand-alone DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Hoe kan ik foto's afspelen op mijn stand-alone DVD speler. De DVD heeft de ondersteuning om jpg direct af te kunnen beelden, maar laat dan de staande foto's niet zien. Wat is dan de beste oplossing vcd, svcd of iets anders.

Groetjes
 
als je een dvd brander hebt dan is dvd de beste optie hierna komt svcd dan vcd de laatste twee kan je met een cd brander doen maar kwaliteit is beduidend minder dan dvd.
het beste kan je een foto program gebruiken ikzelf gebruik magix foto op cd of dvd branden je kan er hele shows van maken met eventueel muziek en comentaar erbij.
 
Ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij heeft dat meer te maken met de kwaliteit van de betreffende foto's(jpeg) dan met dvd of vcd. Of zit ik er nu helemaal naast???? Want heb laatst zelf zo'n vcdtje gemaakt en het ziet er allemaal perfect uit.
 
de kwaliteit heeft er zeer zeker mee te maken maar op dvd is het echt wel stukken beter je moet dan wel een dvd brander hebben daarom is vcd een goede alternatief svcd is dan nog beter.
 
Ik geloof je op je woord , want ik heb helaas geen dvd-brander.:D
 
Hoi,
ik ben ook aan het experimenteren om foto's op vcd te zetten (heb geen dvd brander)
Heb ulead pictureshow trial voor twee weken gedownload en probeerde alle mogelijke resoluties.
Beste resultaten met resolutie 480 op 480.
Bij sommige foto's blijft er een kleine flikkering in zitten. Met hogere resolutie flikkert het veel erger.
Is het proberen waard.
Heb een dvd player: jvc XVN33
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan