life opnemen op de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Berichten
887
is het mogenlijk om zonder allerlei dure aanschaffen eenvoudig life geluid op te nemen op de computer?
Het hoeft niet van hoge kwaliteit te zijn.

Ik improviseer de laatste tijd veel op de piano en zou dat op willen slaan.

Ben wel in het bezit van een webcam (philips toUcam pro), maar kan ik die op één of andere manier ook gebruiken om alleen geluid op te nemen zonder beelden?
 
Het is in ieder geval heel goed mogelijk met een simpel en goedkoop microfoontje. Van webcams heb ik geen verstand.
Heb je rechts in de systeemtray een luidsprekertje staan? Daarin kun je van alles regelen ook voor de microfoon. Er moet voor in of out een vinkje komen te staan. Ik zie em bij mij op het moment niet (kale windows)
Zelf nam ik op met Music Match Jukebox maar er zal ongetwijfeld ook in de mediaplayer zo'n mogelijkheid zijn.
 
dankzij jouw tip vond ik:
start-programmas-entertainment-geluidsrecorder (met het luidsprekertje)
het in uit aanvinkverhaal kom ik daar niet tegen, maar even een stemtestje bleek prima te werken. en opslaan lukte ook

Bedankt!!
das snel opgelost.
 
Probeer eens of je fragmenten langer dan 1 minuut kunt opnemen met 'geluidsrecorder'. Dit kan namelijk vaak niet.
 
je hebt gelijk, 1min,is leuk om wat achter een e-mailtje te zetten maar meer ook niet.
weet je een alternatief?
 
en hoe kom ik daar aan?

is die tweede gerelateerd aan de nero-brandersoftware?

(ik ben een leek hoor, al denkt mijn omgeving dat ik een computerwizzkid ben)
 
De tweede zit bij Nero brandsoftware (bij mij wel iig). De eerste is wel ergens te downloaden *(shareware).
 
jaaaaa gevonden en het werkt.
te gek.

ikblijk het dus al die tijd al in huis te hebben van Nero.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan