foutmelding bij ophalen foto's in photobase3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
142
Als ik in photobase v3.0 men foto's van een webcam wil ophalen en op pc zetten, dan moet ik eerst de webcam kiezen maar als ik deze dan selecteer dan verschijnt er een xp foutmelding met:

attachment.php


en dan moet ik nu beeindigen klikken en dan niet verzenden... je kent wel!
Wie kan mij helpen? Weet iemand waaraan dit ligt? fout in de software mss?

thxs
 

Bijlagen

  • photobase.jpg
    photobase.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 52
Ik kan je geen directe oplossing geven, maar de foutmelding die je krijgt en die kennelijk opgeslagen is in: "appcompat.txt" verwijst m.i. naar een compatibiliteitsprobleem, m.a.w. is het apparaat (de software) wel geschikt voor je huidige OS en / of moet je wellicht een update ophalen en installeren alvorens de problemen verholpen zijn, dan wel het "vinkje" zetten (in de snelkoppeling naar het progje) bij de compatibiliteitsmodus in XP (naar bijv. Win98) volstaat................ ?
 
Laatst bewerkt:
kversta da wel ni allemaal ze!wat is OS? en wat moet ik nu precies doen stap voor stap?
Graag wat meer uitleg
thxs
 
Gelet op de plaats waar je je vraag stelde, neem ik aan dat windows XP hebt.

Het kan zijn dat het programmaatje niet goed onder XP wil draaien. XP heeft daar een soort van oplossing voor. Klik rechts op de snelkoppeling die naar het progje verwijst. Kies voor eigenschappen en dan voor het tabblad compatibiliteit. Kies voor "Dit programma in deze....." en zet dan eens een vinkje bij Win98 en probeer het nu nog eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan