Alles wordt Quicktime door Camedia programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo30

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
50
Hallo, ik ben in het bezit van een Olympus 350 Z.
Bij het installeren maakt het bijbehorende Camedia programma van alle fotobestanden en ook nog enkele andere soorten bestanden quicktime-bestanden. Ik heb mn pc laten opwaarderen en moet nu opnieuw Camedia installeren, ik wil voorkomen dat alles nu weer Quicktime wordt, weet iemand of dit bij de installatie te omzeilen is ? Ik durf het niet aan om te installeren zonder dat ik dit weet. Alvast bedankt voor antwoord

Leo 30
 
Je kan in Quicktime de keuze maken welke bestanden door hem geopend moeten worden !
Kijk eens bij opties in qiucktime !
 
Hoi Leo :D

Ik ken dat Olympus niet. Maar volgens mij is het meestaal zo dat tijden installatie van dit soort software je wel de mogelijkheid krijgt of de desbetreffende programma alle andere bestanden kan openen. Dar zou je wat vinkjes weg kunnen halen.
Als dat niet zo is dan kun je wel achteraf (bijv. jpg/jpeg, whatever) toch de boel veranderen. Dus bijv. dat een jpg door een andere programma wordt geopend.
Start\Instellingen\Configuratiescherm. Kies tabje Extra, kies Mapopties, kies tabje Bestandstypen en als je daar in de lijst bijv. jpg opzoekt dan kun je: openen met.. wijzigen.


Grtz :D
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan