muziek dvd copieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi

een probleem ik wil een muziek dvd voor mezelf copieren,als ik dvd shrink een copie maakt krijg ik alleen maar beeld het beeld is priema maar ik krijg geen geluid .
wat is dit voor een probleem

ik heb via dvd shrink wel alle vob bestanden via nero in de video t.s mab gezetdat doe ik ook als een een film dvd copieeert en dat gaat altijd goed maar met muziek dvd dus niet of moet ik een ander prog hebbe

alvast bedankt
 
He Djoeke,

Heb je ook al Instant copy van Pinnacle geprobeerd ???
Heb er zelf nog geen ervaring mee (muziek DVD!!) maar
normaal maakt hij van gewone DVD's perfect back-ups.


groeten,


Remy
 
ik heb Pinnacle nog niet geprobeert want ik heb daar van gehoort dat dat ook niet echt werkt dus daarom dvd shrink .

ik denk dat er een soort van beveilig op zit

maar veder nog een ander prog die het wel doet
 
Geplaatst door djoeke
ik heb Pinnacle nog niet geprobeert want ik heb daar van gehoort dat dat ook niet echt werkt dus daarom dvd shrink .

ik denk dat er een soort van beveilig op zit

maar veder nog een ander prog die het wel doet
Met de combinatie DVDdecrypter en InstantCopy heb ik tot nu toe iedere DVD kunnen kopieren.
 
Heb je niet vergeten om bij ac3/6 en of Dts een vinkje te zetten in shrink ??
 
ac3/6 en of Dts hier staat ook een vinkje bij
 
Dat is raar, een muziek dvd is op dezelfde manier beveiligd als een gewone film dvd, dus aan een beveiliging kan het niet liggen.

de dvd heb je die eerst met dvddecrypter gedaan of rechtstreeks met shrink.

mijn voorkeur: dvddecrypter > dvd2one > nero

Ik zie vaak muziek dvd die helemaal verkeerd zijn gekopierd, deze zijn vaak niet om aan te zien, kwaliteit nog minder dan een oude videoband.

Door het comprimeren verlies je behoorlijk veel kwaliteit, als je dan ook nog een DTS stream erbij zet wordt het alleen maar slechter dus pak alleen de ac3/6 tenzij je de voorkeur hebt aan minder video-beeld en een iets beter geluid, maar dat is persoonlijk.

groetjes
 
ja dat doe ik steets nu krijg ik wel beeld en ik kan de nummer draaien maar het concert krijg ik niet aan de praat
 
Probeer het eens met dvd2one.

Trial deze heeft wel beperkingen dus je kan maar max 30 min van een film proberen.
 
Maarre heb je dan wel het goede geluidsspoor ?
Als je niet de goede decoder hebt heb je dan wel een probleem .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan