avi afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kool6

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Berichten
100
Help!
Ik kan geen AVI bestanden meer afspelen. Alle andere wel. MPEG, WMV etc geen probleem. maar avi niet. hoe kan dat ?
Ik heb Win XP. Hij laat trouwens ook geen preview zien in verkenner van avi maar we van alle andere foto's / films........
 
Even BSPLAYER downloaden die speelt het wel af sommige avi bestanden hebben andere codecs nodig
 
Gebruik je wel de juiste codecs?
 
sorry

Ik kon niet eerder reageren....
G spot zegt dat er voor de avibestanden geen speciale codecs nodig zijn.....
 
bs player

ik heb bsplayer geinstalleerd. Daar doen ze het wel op. Ik krijg dan wel eerst de melding: "file is corrupted. Dispaly can be extremely slow!" Beeld is vervolgens gewoon goed en normaal. Let wel: dit gebeurt met elke avi. Ook elke willekeurige avi die ik van internet download.......
 
Vreemde melding maarja als het maar werkt zou ik zeggen.
Het kan ook zijn dat je beveiliging te hoog staat je virusscanner bv.
 
@mcvogelaar:
Ik heb mn virusscanner al nagekeken op de instellingen maar kan niks vinden....... Dit is niet een 'echte' oplossing voor mn probleem toch?
 
Maar een echt probleem heb je toch niet meer hij speelt nu de films toch af of begrijp ik je verkeerd, je krijg alleen een foutmelding maar speelt ze toch af het kan natuurlijk ook aan het soort films liggen die je download of heb je het bij elk soort avi
 
Hoi mcvogelaar,
met alle respect ; het is een beetje een paardemiddel...Ik wil 'gewoon' mediaplayer gebruiken voor mijn avi's. En ja, het gebeurt bij elke avi. Dus ook de avi's die het eerst wel deden of die ik van internet download. Maar inderdaad; het ergste probleem is verholpen.
 
ik heb het gevonden op een ander forum.....ligt aan adaware. moet je direct x er opnieuw opzetten....dan doet ie het weer
 
Gelukkig voor je het is vaak even zoeken maar de volhouder wint geluk er verder mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan