Kan MP3 bestandsnaam niet wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

~gijluiaard~

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
Berichten
288
Goedendag,
Ik heb wat MP3's geript van internet radio met StationRipper. Nu kan ik van één bepaalde zender (smoothbeats.com) de bestandsnaam niet wijzigen... Zelfs niet met een 'renamer'. Ik kan andere bestanden wel wijzigen, van een andere zender bijv. Het bestand is steeds maar half af. Dan staat er bijvoorbeeld:

Busta Rhymes - Bl

De gehele naam moet dan zijn:

Busta Rhymes - Bladow

Zoiets dus. Als ik het met een renamer probeer krijg ik een fout (53 : file not found)...

Weten jullie iets?
 
Welke Renamer gebruik je?
Moet je niet de ID3v1-tag veranderen?
 
Geplaatst door crash
Welke Renamer gebruik je?
Moet je niet de ID3v1-tag veranderen?

Nee ik wil gewoon de bestandsnaam wijzigen, niet de ID3v1 tag, die klopt wel (in Media Player 9 doet ie het tenminste wel goed)... Ik gebruik 'File and MP3 renamer' van L.C. Enterprises.
 
En gewoon in verkenner de titel veranderen wil ook niet?
Ik gebruik zelf Tag Rename voor m'n mp3's
Vaak doe ik de titel gewoon via verkenner aanpassen.
 
Nee helaas, dat lukt niet. Het gaat maar tot een bepaald aantal tekens (te weinig). Daarna blokkeert ie gewoon en kan ik niet verder. :(

EDIT: het probleem is ook dat het niet 1 bestand is ofzo maar een hele hoop... en die wil ik gebruiken voor mijn internet radio zender in opbouw 'Tha Rap Game' geef het adres wel een keer :)
 
Mischien is de boel beveiligt?
Ik ben dit zelf nog niet tegen gekomen.
 
Ik heb geprobeert om wat via Google te kunnen vinden, maar helaas zonder resultaat.:(
Volgens mij moet je toch met die ID3v1 of ID3V2 tag aan de gang.
 
Geplaatst door ~gijluiaard~
maar ik wil de bestandsnaam wijzigen, niet de IDv3 tag....
Ja dat begreep ik van je;)
maar volgens mij heeft het een met het ander te maken.
Kan het helaas niet uittesten.
 
Ik denk nog steeds dat het een beveiliging was. Nou ja, ik heb alle nummers uitgetypt om toch nog een overzicht te krijgen. Het duurde wel even, maar maakt niet uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan