ogg bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullmastiff40

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
370
Ik heb Nero NL,en nu heb ik nxMyOgg.dll gedownload
maar waar moet ik die inzetten in de NL versie?
 
ok, I found out why it didn't work, but you won't believe me if I tell you. imagine, the Ahead guys must have confused windows with Unix systems. why? because the plugins are not loaded if they begin with a capital letter! What an utter bull****! nxMYOGG.DLL works, but not NXMYOGG.DLL! come on, what is this? I found out just by accident. Don't I have already enough problems on unix with file names? now nero comes and gives me the same headache on windows! and this **** is mentioned nowhere. as always I had to solve the problem myself
 
Je hebt er de volgende plug in nxMyOgg.dll voor nodig.

zet de file in de shared audio plugin map van Ahead.

Ogg plugin voor nero

@ bas9

Ik weet niet waar je antwoord opslaat ?? maar als je in he vervolg wat ergens knipt neem dan minimaal de moeite het even te vertalen.
 
dat staat er "zet de file in de shared audio plugin map van Ahead"

als je nero 6 hebt gewoon in de map ahead zetten
 
wat wil je precies gaan doen ?? branden als audio cd neem ik aan
 
dan kun je toch gewoon kiezen voor audio cd daarna de files naar het brandscherm slepen ?? nero zet ze dan ner als audio files
 
Ik weet niet hoe ik dat moet doen,want ik doe het altijd via Nero express en daar wordt het niet herkend
 
nero express niet gebruiken maar gewoon nero kiezen voor audio cd maken en de files naar het brandscherm slepen.

nero express zou ook moeten kunnen als je kies voor audio cd maken dan bij toevoegen zorgen dat nero alle bestanden toont
 
dan zou ik het niet weten :confused: bij mij doet ie het met die plugin gewoon.
 
Jammer.

Bij de engelse Nero bij mij ook,maar deze niet begrijp er niks van.

In ieder geval bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan