foto's op cd van easy computing

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenolaerts

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
62
Heeft er iemand dit programma; foto's op Cd?

Ik heb het onlangs gekocht maar heb de indruk dat het een serieuze miskoop is geweest, ik krijg er geen enkele cd mee gebrand, en dan werkt het ook nog supertraag ook nog!
Zijn er nog mensen die dit programma hebben en er wel cd's mee geschrven krijgen, wie weet doe ik iets verkeerd!

Alvast bedankt
 
Je kan toch ook foto's op CD zetten met bijvoorbeeld Nero Express (heel makkelijk), of als je Windows XP hebt kan je het vanuit Windows makelijk branden.

:thumb:
 
Ja, maar ik wil er graag een mooie presentatie van maken met tekst en geluid en de nodige effecten erbij...
Ik heb juist ulead dvd picture show gedownload (trial) en ga dit nu eens proberen, als dit wel goed werkt ga ik me dit programma aanschaffen. Het kost wel drie keer zoveel maar wie weet werkt dit ook echt! :)
 
Sterkte!

Trouwens: Je kan ook met Powerpoint een presentatie maken van je foto's en ook geluid toevoegen. En dan je presentatie op cd zetten.

Ik geloof dat de nieuwste versie van Powerpoint (versie 2003) een optie ondersteund zodat hij er een executable van kan maken (*.exe) dan kan je het ook bekijken op de PC's die geen Powerpoint geinstalleerd hebben.

Dit maakt het natuurlijk helemaal compleet als je er nog een autorun scriptje op zet :thumb:
 
Ik heb TV Fotoshow van data becker is niet zo duur en werkt prima Gr. rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan