xp loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
1.585
Okey, ik denk dat ik hem verkeer plaats,. maar wist niet waar ik hem moest plaatsen... Ik heb stees het probleem dat mijn pc vast loopt tijdens alle spellen (gewoon legaal) ik zat eerst te denken aan me boxen, want daar bleef het geluid steeds hangen.Maargoed nou heb ik het met me headset geprobeerd en daar loopt het ook vast, dus daar ligt het niet aan (denk ik).
Het is btw alleen maar bij de spellen (rtcw,rtcw:et)
Nou hoorde ik laatst iemad zeggen dan de AMD's veel frozen zijn,. wat hij met frozen bedoelde weet ik dus niet. Maar ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

specs:
AMD athlon 2000+
Nvidea G-force 5200
384 mb geheugen elitegroup moederboard.
Creative Labs SB Live! Player 1024 Sound Card

alvast bedankt

:thumb:
 
Hier staan twee AMD's (een 3000+ met ATI Radeon 9800 en een 1600+ met Geforce 5200) Bij beide geen problemen met wat voor spel dan ook. Heb je de laatste drivers voor je videokaart? En heb je de video-instellingen in het spel niet te hoog staan? De 5200 is nou niet de lalerbeste kaart voor spellen.
 
Als je problemen hebt met je pc, dat hij dus op eens hangt en niets meer doet en je beschikt over een AGP video adapter en een AMD Athlon processor, dan is dit de oplossing.

Verander het onderstaande in je register:
Registry Editor
Key: HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEM/CurrentControlSet/
Control/Session Manager
Value Name: LargePageMinimum
Data Type: REG_DWORD
Value: 0xFFFFFFFF in Hex / 4294967295 in Decimal
 
ok

okey SJJ daar had ik veel aan ;) ik ga dit vanavond proberen, dan zul je wel van me horen of het wel of niet gelukt is :thumb:
 
ok

Ik heb van iemand dit gehoord:

I know for a fact that older (cheaper) sound-cards can sometimes not play sound and record at the same time. This has been known to give problems using ventrillo in a combination with games for example.

zou dit een reden zijn ? want ik had een vermoeden dat het aan me geluids kaart lag maar wist het niet zeker.En aangezien mijn geluidskaart ook niet zo jong meer is ... wat denken jullie ?
 
Ik heb hier zelf ook problemen mee gehad. Ik had van alles geprobeerd en niets hielp. Totdat ik een van mijn geheugenmodules eruit haalde. Als ik ze allebij los gebruikte had ik geen problemen maar als ik ze alletwee gebruikte liep mijn pc vast (alleen bij het spelen van games). De geheugenmodules waren van hetzelfde merk en type. Ik heb toen maar de 2*256 MB omgeruild voor 1*512MB. Nu loopt alles als een zonnetje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan