Foto's gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Berichten
438
Beste mensen,

Misschien een beetje rare vraag hier op het forum van helpmij maar ik kan iets niet vinden en vraag jullie hulp.

Ik ben op zoek naar foto's van de 4 jaargetijden. Het is de bedoeling dat ik 4 foto's krijg van een en dezelfde boom die in elke jaargetijde is gefotografeerd.

Eventueel tegen betaling...

Wie kan mij hier aan helpen?

Groeten,
Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben ik daar ook al een week aan het zoeken en ik word er helemaal :8-0: van!!

Ik d8: nooit geschoten is altijd mis en misschien kent iemand een site waar ze opstaan wat ik bedoel...

Jeroen
 
foto's lukt nog niet echt, maar misschien voor tijdelijk een zwart / wit tekening lukt al wel................


Als je de graphics "legaal" wilt gaan gebruiken zal je wat de betaling betreft (om het copyright eraf te krijgen) wellicht een bescheiden bijdrage mogen betalen.
 
Laatst bewerkt:
seasons.jpg






tree_4seasons_edit.jpg


10 seconden googlen
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik was pas een seconde of 3 onderweg en vond slechts een zwart / wit graphic............ ;) :D

maaaaar, eerlijk is eerlijk, de door jou gevonden afbeeldingen zijn prachtig om te zien, complimenten !
 
en misschien ter lering voor ons:

"WAT" was jouw zoeksleutel in Google ?
 
Ja die afbeeldingsknop in Google ken ik, (is een veel gebruikte bij mij) ik was alleen ff nieuwsgierug naar de exacte omschrijving van de zoekterm.
 
Soms kom ik van die vragen tegen en dan denk ik, zal daar antwoord op komen??
Dit was er zo één en ik blijf zeggen, geen vraag is te gek op Helpmij!!
Ik vind dat zo leuk om te zien al die bereidwilligheid.
Complimenten maar weer eens aan iedereen......:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan