van map naar map

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
3.493
Beste helpmijers,

Ik heb Microsoft Frontpage 2000 en als ik een nieuwe pagina maak en het op wil slaan komt hij in MY WEBS te staan. Dat wil ik niet. Ik wil dat dat naar een andere map gaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een nieuwe pagina opslaat hij niet automatisch gelijk naar MY WEBS gaat maar naar de map van mijn keuze??

Groet profpc.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb zelf ff gepuzzeld met mijn frontpage.

Als je in mo Word via extra -> opties -> 'tabblad' bestandslocaties -> dan documenten arceert en op wijzigen drukt, je de locatie kan zoeken die je wil. Als je in mo FP dan opslaat zal hij deze locatie gaan gebruiken. Althans dit doet ie bij mij,

Succes,:thumb:
 
Bedankt voor het oplossen naar de oplossing Gregyor, maar helaas het lukt niet. Wie weet een oplossing?? :confused:
 
Ben gewoon weer bezig geweest, het is zelfs zo erg dat ik vannacht nog de oplossing heb gezocht. Via de help functie van FP gezocht en eigenlijk maar 1 conclusie kunnen trekken. Dat is het bestand eerst opslaan via Opslaan als. Wijzigingen die je dan in deze pagina maakt worden dan op de door jouw aangegeven locatie opgeslagen. :confused:
Is dit de filosofie van Microsoft :( Mensen laten zoeken en niet laten vinden :mad:

Als ik ooit achter de oplossing kom hoe dit te veranderen ben je de 1ste die het hoort, deal?
 
Hoi profpc,
Ga naar bestand in frontpage en klik op sluiten.
Dan heb je er geen last meer van.
Groetjes Twinnie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan