Raar pictogram

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Berichten
310
Hallo,
ik krijg regelmatig als ik op internet ben zomaar een pictogram op mijn bureaublad. Grootte ong. 170 kb, zie bijlage voor afbeelding. Als ik hem naar mijn map verplaats, staat er even later een nieuwe op mijn bureaublad etc. Wat zou dit zijn ?
 
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
 
Hoe groot is je bijlage en welke extensie heeft de bijlage?

Let op: bij het toevoegen van de bijlage moet je gelijk posten en niet eerst voorbeeld weergave
 
..weten wij niet hoe de pictogram eruit ziet en hoe die heet
 
Het geeft geen extensie, alleen ~
 

Bijlagen

  • pictogram.jpg
    pictogram.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 34
~

Strange ~ file in strange places
After installing an OE update, you may discover a file named just "~" on your desktop or some other location on your hard drive. This is an automatic backup copy of the Windows Address Book (WAB) used by OE. The file has always been created automatically by OE and saved in the same folder as the *.wab file itself, with a name like .wa~. A bug in an update causes the copy to be made in the wrong location and with a truncated name. You can simply rename it to *.wab and then double-click it to see that it is indeed a copy of your address book. The OE team at MS is aware of this bug and hope to include the fix in a future update.

Deze is inderdaad meestal 170 kb.
Het zou ooit eens verholpen worden door Microsoft!
 
Nou weet ik tenminste wat het is en nou maar wachten op de update met de oplossing. Heel erg bedankt en ik wist trouwens niet dat je bij een bijlage direct moet posten, vandaar....
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan