intro

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
ik zoek stukje film dat terugtelt van 10 naar 0 en dat dan film begint

ik heb namelijk verschillende films die ik aan het combineren ben tot 1 film van +/- 30 minuten. als begin wil ik dan laten terugtellen van 10 naar 0 en dan de titel en de film laten beginnen.

heeft iemand de oplossing voor me??

eigenlijk wil ik de film morgenavond af hebben :D
 
Zit dat niet standaard bij Laurel en Hardy films?
 
Enne zelf iets maken met Flash
Dan met een converter, bijvoorbeeld Magic SWF 2 AVI of swf2avi,
kan je dat weer omzetten naar een avi bestand, die jij dan vast wel weer kan koppelen met jouw filmpjes.

Je kan natuurlijk ook inplaats van zelf een flash te maken als je daar niet zo handig in bent er 1tje downloaden. Er zijn genoeg flash intro's op het web.

Olav
 
gebrek aan tijd

bedankt voor de tip mbt Flash en dat omzetten

ik heb er denk ik niet echt tijd meer voor om dat te gaan maken/opzoeken. misschien heeft iemand hier een filmpje voor me??

grtz
Herbert
 
Heb je wat aan een MOV (Quicktime) bestand?
 

Bijlagen

  • film countdown.zip
    16,5 KB · Weergaven: 13
helaas, het werkt niet.

ik krijg het niet voor elkaar om de film na 1 keer te laten stoppen, en vanuit flash naar bijv. een avi te krijgen.

hij doet enkel de 5 en dan is het over....
 
Geplaatst door hfoppen
helaas, het werkt niet.

ik krijg het niet voor elkaar om de film na 1 keer te laten stoppen, en vanuit flash naar bijv. een avi te krijgen.

hij doet enkel de 5 en dan is het over....

Dat heb ik inderdaad gisteren ook geprobeerd, lukte mij ook niet. Het bestand in de zipfile is gemaakt met met Flash zelf.

Olav
 
ik heb het nu gewoon met Pinnacle gedaan. Je kunt dan teksten etc. in beeld laten komen.

Ik heb er gewoon 10 achter elkaar geplakt. Het is wel niet helemaal goed, maar wel leuker dan niets!

Ik ga nog op zoek, en misschien komt het nog een keer van pas!

bedankt voor de reacties iig!

groetjes
Herbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan