avi naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

testo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
Berichten
63
als ik een film omzet met virtualdub en dan met tempgenc dan loopt de film nie meer syncroom met het geluid. heb het geluid ook al apart geladen .wav file maar krijg het niet gelijk met de film hoe komt dat aub hoe krijg ik het toch dat het syncroom loopt
 
is er nergens een optie om het beeld en geluid synchroom te laten verlopen?
 
er staat dat ik het progamma AVInfo moet downloaden maar vind dat niet waar kan ik dat downloaden aub

danks

groetjes testo
 
kijk in de bijlage

greetz cat
 

Bijlagen

  • avinfo-0.7.4-src.zip
    73,5 KB · Weergaven: 87
dank u zal het is proberen en zal dan iets laten weten heb hem wel ergens anders moeten downloaden zip gaat niet geen .exe
 
ik kan de avi info niet gebruiken. het is wel als ik een film heb omgezet naar mpeg dat de audio niet meer syncroon loopt met de film.hij begint goed en na een tijdje loopt het nie meer mooi syncroon heb van de audio een wav file gemaakt en dan in tempgenc gelaad maar na het encoderen loopt het nie meer mooi syncroom


danks testo
 
het komt regelmatig voor dat geluid en beeld na een tijdje niet meer synchroon lopen. Je zou divfix er eens overheen kunnen gooien om te kijken of er fouten in je avi file zitten. Ook kan het zijn dat je voor deze film een andere template van tempgenc moet gebruiken. soms wil dat wel eens helpen. ik zal alle templates die er zijn voor tempgenc bijvoegen.
 

Bijlagen

  • template.rar
    30,4 KB · Weergaven: 20
hoe heb je van de audio een wav gemaakt ??

wat wel eens wil helpen is eerst het avi file decompressen met decompress dit zit bij avi2mpeg en is te vinden via http://www.helpmij.nl/leden/tazman

als je hierin het avi file laat en laat decompressen krijg je een file met de extensie pcm_avi doe dat weer eens in tmpg laden en zet hem dan eens om.
Tmpg heeft wel eens moeite met bepaalde audio streams doordat je met decompress intern het geluid omzet naar wav blijft de film in zijn totaal gewoon goed maar heeft tmpg er minder moeite mee.
 
heb divfix gedownload en wat moet ik dan doen heb hem op fouten laten controleren en hij vond er een paar wat moet ik daar na dan doen haalt hij ze er vanzelf uit of maakt hij ze in orde ?en de avi2mpeg converter geeft steeds een microsoft foutmelding en word dan afgesloten (laad het bestand in en dan convert en dan springt hij automatisch terug af



krijg de film niet in orde sorry


groetjes testo
 
divfix repareert niet spontaan de fouten, dit moet je wel even aangeven en dan doet hij dat wel en als je dan mazzel hebt dan geeft hij daarna geen fouten meer aan en zou hij het gewoon moeten doen

kijk eens op:www.nataschaonline.tk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan