videobewerkingskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Kan iemand mij vertellen of dit een handig systeem is voor een ultieme leek op dit gebied...?
DV Action dvd Editie 2 van Hercules, kan ik daarmee makkelijk mijn filmpjes die ik maak met m'n digitale camera op een cdrom of dvd zetten?
En is dit in het nederlands? Voor alle verdere informatie die jullie er nog over weten en met me willen delen...
 
Oja, en dan wil ik ook nog graag even weten: kan ik die filmpjes ook gewoon op de PC bekijken (zo van de camera via een kabeltje)? Zo ja, hoe doe ik dat dan: want dat heb ik geprobeerd via de knop PC op het toestel maar dan doet ie niets.
Ik heb W98 en het Realplayer Basic en Windows Media Player erop zitten.
 
Thea,
Ik ken het programma niet, maar wil je ook je filmpjes nog gaan bewerken.
Welke camera heb jij eigenlijk.
Ikzelf gebruik studio 8 is in het nederlands.
En je kunt hier nog heel veel met je filmpjes gaan doen. Menutje maken, titels toevoegen, overgangen maken enz. enz.
 
Puppie,

Camera is Trust 970Z Powercam. Gut, ja wat heet bewerken; als ik maar een aantal filmpjes aan elkaar kan plakken eventueel met een leuk melodietje ofzo.

Wat kost die studio 8 dan? Die van Hercules kost om en nabij de 50 euro en dat vind ik nog redelijk van prijs, want zo heel uitgebreid hoeft van mij ook niet.
 
Studio 8 is een keer zo duur.
Stel je niet te veel eisen en je maakt gebruik van Xp dan is het niet nodig om iets te kopen.
In Xp kun je filmpjes maken, opslaan en branden.
 
Tja, ik heb dus geen XP. Dat wordt dus kopen...;)
 
Hmm, ben aan het rommelen geweest met m'n digitale camera, een filmpje geschoten. Hij is geopend in Irfanview en kon hem daar ook laten afspelen. Eerder is me dit niet gelukt....nu dus wel.
Hij staat dus nu op mijn harde schijf; da's al een vooruitgang. Nu nog de software erbij vinden, waarmee ik de boel aan elkaar kan plakken en klaar ben ik!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan