DVD menu op DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter.van.Hel

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
98
Heb een film gemaakt in edition 5.1 met menu wat wel goed werkt op de PC maar op geen enkele dvd speler. Zowel + al - gebrand maar enkel op de pc werken ze dus goed.

Op de DVD kan ik door het menu stappen een item kiezen wat volgens het dispay wordt afgespeeld maar het beeld blijft het menu waar ik niet meer doorheen kan stappen. als ik op de stop knopt druk lukt dat weer wel en kan ik weer wat nieuws kiezen.
 
standaard vanuit edition is mpeg met variabele snelheid, eerder gemaakte dvd hadden geen problemen, snap er echt niks meer van. nog een ander merk gehaald maar niks geen verbetering. ontdekte net wel als ik op halve snelheid afspeel er wel iets van beeld komt maar van slechte kwaliteit. Heb nu vier dvd verknald.
 
4 dvd verknald de eerste les is toch brand eerst op dvd rw als dan alles goed gaat kan je op gewone dvd+ of- branden dit scheelt je veel geld een op een rw kun je 1000 keer branden dus koop er daar een paar van en je bent van een hoop sores af.
 
het werkt toch

Nog enkele keren op een RW pogingen gedaan zonder succes. Wat bilijkt nu heb waarschijnlijk niet de juiste DVD spelers in huis en in de winkel geprobeerd. Wat blijkt nu op de Sony van de buren doen ze het allemaal perfect.
 
koop nu de goedkoopste dvd speler die spelen 98% van de dvd af ik dacht dat ze 49euro kosten vandaag de dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan