foto`s kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Wie kan mij helpen met het vlg. probleem.
Had op een cd foto`s gebrand met behulp van het progr. nero 5.
Nu heb ik sinds een paar maanden een opgewaardeerde computer naar XP, met ook een nieuwere versie van nero (6).
Heb hiermee de laatst nieuwe foto`s op dezelfde cd-rom bijgebrand. Maar tot mijn verbazing bleken alle voorgaande foto`s niet meer te vinden.
rara hoe kan dit?
Wie weet hoe dit komt en hoe ik dat kan voorkomen en....is het op een of andere manier nog mogelijk de verdwenen foto`s terug te halen?

Zijn er mensen die hier iets van af weten?
Vast bedankt
Ria
 
heb je de oude nero niet meer?
er schijnen wel eens problemen te ontstaan bij het gebruik maken van verschillende nero versies
 
Als het geen CD-RW is moet de data er nog op staan, volgens mij.

Geeft de CD wel aan dat er ruimte gebruikt is? (bij eigenschappen)

Wat voor CD is het en hoe heb je het bijgebrand, nieuwe sessie o.i.d?
 
ja de oude nero heb ik nog. Kan proberen om deze op een andere computer te zetten en dan te openen.
Ga het van de week proberen. Bedankt voor je reactie.
 
heb op eigenschappen gekeken ed dan blijkt dat de cd vol is. (helemaal gebruikt). Maar er zijn maar 12 foto`s bijgeplaatst en ik dacht dus een multisessie te hebben gebrand.
Maar vlgs. mij is alles dus toch foetsie.
Jammer, maar helaas. Al doende leert men.
Heb nu net even getracht of het mogelijk was er toch nog iets bij te plaatsen en dat is gelukt.
(al geeft dus eigenschappen aan dat alle ruimte gebruikt is)
Vreemd toch??
 
Probeer eens de cd te benaderen met een programma zoals data recovery.
Deze scant de gehele inhoud van de cd.
Ook als er geschreven is met multisessie, waarvan waarschijnlijk 1 of meerdere sessies niet(goed) zijn afgesloten. Hopelijk kan je zo je foto's nog enigszins terughalen.
 
Is er een proefversie ergens te downloaden van recovery data?
 
Bedankt Edith. Ik ga het morgen gelijk downloaden en uitproberen.
Groetjes, ria
 
huh? hoe kan het als ik een url goed intyp het er anders komt te staan?

http://www.usenix.org/ publications/libarary/proceeddings /sec/full_papers /gutmann/

Ik heb hier even spaties tussen geplaats maar dit is hetgeen in achter elkaar typte

groetjes Edith
 
hoi Edith, Het is me niet gelukt op de pagina te koemen. Men moet blijkbaar lid en/of student zijn. Ik ben beide niet. Maar toch bedankt voor je moeite.
Ik denk dat ik me maar neerleg bij het feit dat het niet meer zal lukken.
Groetjes,
ria
 
Heb je het al geprobeerd om de cd in de brander zelf te openen....dat wil ook nog weleens lukken.
Teminste dat heb ik een paar keer mee gemaakt als ik op een andere pc een cd branden en er later iets bij wilde zetten dan gaf hij alleen maar de foto's aan die er bij gezet waren in de gewone cd rom en als ik dan de cd in de cdrw deed dan opende hij alle foto's
 
Dat is een geweldige tip, Wajang.
met isobuster heb ik in 1x alle foto`s terug. Een gouden tip. Hardstikke bedankt.
Zal dat programma heel goed bewaren en aan anderen doorgeven.
Groetjes, Ria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan