paint shop pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
9
Ik heb onlangs een aantal fotobestanden per ongeluk van mijn memorystick verwijderd. Ik heb deze weten terug te halen met R-Studio. Echter, een aantal bestanden(Paint Shop Pro Afbeelding) krijg ik met Paint Shop Pro niet meer geopend. Er verschijnt dan de foutmelding: het opgegeven bestand kan niet als een ondersteund type geindentificeerd worden.

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Het zijn foto's die van grote waarde voor mij zijn
 
Dit is volgens mij niet meer op te lossen helaas
 
Hoi,

wat je evt kan proberen is het volgende: shift+rechtermuisknop ->openen met -> dan evt internet explorer of een ander programma kiezen.

Succes
 
In principe moet je het zo zien: een ‘recovery’ programma werkt goed zolang je na het verwijderen van bestanden NIETS anders hebt geïnstalleerd.
Ik gebruik PC Inspector als recovery. Programma geeft direct aan welke bestanden nog te gebruiken zijn en welke niet
 
Ik heb dit probleem ook ondervonden. Na een fout van mijn kant werden alle foto's zonder pardon verwijderd. Ik heb met verschillende recoveryprogramma's geprobeerd om de boel terug te halen. Nu heb ik verschillende foto's terug gevonden. De foto's zijn ca. 300 kb (redelijk normaal), maar deels niet meer te openen. :eek:

Ik ben er nog altijd niet uitgekomen.....
 
Als je PC Inspector gebruikt dan kun je zien als de bestanden beschadigd zijn of niet. Het heeft absoluut geen zin om beschadigde bestanden terug te halen. Dat is dan pech.
Wat je nog zou kunnen proberen, ik weet dus niet als dat werkt: neem 1 van de bestanden dat niet meer opent. Kopieer deze elders (dus niet knippen & plakken maar kopie). Probeer dan met rechte muis en kies dan voor ‘naam wijzigen’.
Bijv.: foto 1.bmp. Wijzigen in: foto 1.jpeg.
Klik dan OK en kijk als misschien nu wel opent.

Zijn de verwijderde bestanden SUPER belangrijk en heb je geld genoeg: zoek dan een bedrijf (die zijn er wel) dat de bestanden terug halen.

Groetjes
Falco
 
Paint Shop Pro(2)

Wie kan mij helpen????

Ik heb onlangs een aantal fotobestanden per ongeluk van mijn memorystick verwijderd. Ik heb deze weten terug te halen met R-Studio. Echter, een aantal bestanden(Paint Shop Pro Afbeelding) krijg ik met Paint Shop Pro niet meer geopend. Er verschijnt dan de foutmelding: het opgegeven bestand kan niet als een ondersteund type geindentificeerd worden.

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Het zijn foto's die van grote waarde voor mij zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan