hoe komt het dat...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
920
Hallo,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe het komt dat als ik een cd brand dat hij in een autoradio bv niet af te spelen is maar op mijn pc wel? Zou het aan de cd's zelf kunnen liggen omdat ik een ander merk nu heb gekocht nl. van de aldi want daarvoor heb ik daar nooit problemen mee gehad?

Groetjes, Sandra
 
Hoe brand je hem?
Als audio cd?
Sommige autoradio's kunnen idd niet met cd-r overweg.
 
Laatst bewerkt:
Het kan voorkomen als je oude afspeelapparatuur hebt of nieuwe die weer niet om kan gaan met een kopie.

Mijn buurvrouw heeft hetzelfde probleem. Ik heb het met kopieen van mijzelf uitgeprobeerd. Zowel haar stereo als haar autoradio vertikken het.
 
Zou het aan de cd's zelf kunnen liggen omdat ik een ander merk nu heb gekocht nl. van de aldi want daarvoor heb ik daar nooit problemen mee gehad?

Eigenlijk zeg je het hier zelf al. Gewoon met je oude merk verder gaan of een nieuwe uitproberen.
 
Ik gebruik al ruim een jaar het merk van de aldi en heb daar in mijn eigen apperatuur totaal geen problemen mee, maar in de radio van mijn ouders deed hij het niet, ook andere merken cd's niet. het ligt dus waarschijnlijk niet aan je merk cdtje maar aan je merk apperatuur. Sharp bv staat erom bekent om niet met kopiën overweg te kunnen, misschien is dat onderhand verbeterd. maar hoogst waarschijnlijk ligt het dus aan je apperatuur
 
Natascha26,
Sandra-1 zegt zelf al: omdat ik een ander merk nu heb gekocht nl. van de aldi want daarvoor heb ik daar nooit problemen mee gehad?
Volgens mij bedoelt Sandra-1 dat ze voorheen met haar apparatuur nooit last had.
 
dat zou kunnen. Maar het hoeft niet persee aan het merk cdtje te liggen zoals ik al zei ik gebruik het al ruim een jaar en heb er geen problemen mee. het zou ook aan haar brandprogramma kunnen liggen. Nero werkt heel goed samen met de cd's van de aldi
 
Ja, ik heb Aldi ook gehad. Geen problemen maar zoals ik het lees krijgt ze het nu (met Aldi) niet meer voor elkaar en voorheen wel. Kan dus maar 1 ding zijn. De cd's.
Zo heb ik een bloedhekel aan Fuji cd-s. Trouwens Sandra-1 heeft nooit meer gereageerd :)
 
ach iedereen heeft zo zijn voorkeuren voor bepaalde merken en zijn afkeur voor andere merken. zo hebben wij gemerkt dat backups van psx spellen het alleen deden als ze met een speciaal proggie op trustcd's waren gebrand anders deden ze het gewoon niet. en veel cd's doen het na een tijdje niet meer in de autoradio als er een etiket op is geplakt

en nee ik zie dat zij niet meer heeft gereageerd, zal ze wel een oplossing hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan