Dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
610
Hallo allemaal. Na 2 dagen is het me dan eindelijk gelukt om ondertiteling onder me film te krijgen. Nu dient het volgende probleem zich aan.
Ik wil hem op dvd branden met Nero visionexpress. :D Wat wil nou het geval. Ik kan de film toevoegen en vervolgens blijft hij hangen bij berekenen hoeveel ruimte hij inneemt. Ik kan dit proces tot morgen laten staan en er gebeurd dus NIETS. Taskmanager geeft niet aan dat vision niet reageert.

Is er een progje die hem kan fixen ???? Het is een mpeg file.
 
probeer hem eens met een normale versie van nero ;) en als het een mpeg file is dan heb je er geen dvd files van gemaakt ?? heb je het mpeg file dan wel als dvd gecodeerd ??

kijk evt nog eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je avi / mpeg naar dvd
 
Hee Taz. Ik heb hem gedownload als mpeg vandaar. Ik dacht lekker makkelijk met nerovision. Van gewone nero snap ik de ..... Moet iets toevoegen weet ik veel allemaal :eek: Maar ik ga ff snuffelen bij onze vertrouwde wintips ;)
 
grrrrrrr het lukt dus voor geen meter. Als ik de audio file wil selecteren loopt tmpg helemaal vast. En wil ik dat dvd ding downloaden heeft de server een internallfault. :evil:
 
Het blijkt dat iets te groot is voor dvd. Ik brand hem nu maar als vcd. Past ook op 1 schijfje :) Volgende keer ga is stoeien ermee. Thanx Taz:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan