MPEG 2 -> geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
1.295
Hallo,

Ik heb een MPEG2 bestand gedownload van Johan Gielen op trance energy. Dit is de volledige titel:

Johan Gielen @ Trance Energy 10th Edition (SVCD-steve@tranceclubber.com)_(liquidsunset.org)

Het bestand wil niet afspelen in WMP. Ik krijg dan de melding dat WMP moet worden afgesloten door een fout.

Met Power DVD kan ik het wel afspelen, maar dan heb ik alleen maar geluid en geen beeld.
Heb ik 1 of andere plug inn nodig ofzo??? Of moet ik die MPEG2 omzetten....

Heb hier echt geen kaas van gegeten, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Vriendelijk groet Daan
 
Wat je zou kunnen proberen is te kijken of je codecs mist. Een geschikt programma daarvoor is Gspot. Je kan het op deze site downloaden als je naar downloads gaat: http://wintips.filmt.nl/ .

Ik weet niet 100% zeker of het ook voor MPEG2 werkt.

Je kan daar ook de nodige codec downloaden.
 
Daar ben ik weer,

Ik had al zo'n vermoeden...als ik naar de eigenschappen van de film kijk in Power DVD, wordt er geen video aangegeven. Dus alleen maar audio.

Gspot meld hetzelfde. Op de 1 of andere manier hebben ze dus geen videofile ingevoegd......

In ieder geval hartelik dank Wim

Groeten Daan
 
Jammer, maar in ieder geval graag gedaan. Succes met verder zoeken.
 
probeer eens een mpeg 2 decoder te installeren

Download hier

Gspot kan trouwens geen mpeg files inlezen alleen avi files.
 
Hoi Tazman,

Ik had idd gezien dat Gspot alleen maar avi's herkent. Heb daarom gisteren al hetzelfde programma gedownload waarvan jij nu de link geeft ;) Ook ik had m trouwens van jou site.
Het heeft echter niet mogen baten Tazman. Heb ondertussen de makers van de film een email gestuurd en misschien dat zij mij verder kunnen helpen.

Groeten Daan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan