Microsoft biedt patches op gratis cd-roms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiborv

Inventaris
Lid geworden
22 apr 2001
Besturingssysteem
Windows, Linux
Office versie
365
In een poging zoveel mogelijk Windows-pc's lekvrij te maken, komt Microsoft met een setje cd-roms met daarop een groot aantal patches. Het tweetal gratis schijven bevat alle kritische updates voor Windows 98, Millennium, 2000 en XP. Met het initiatief wil MS de problemen Microsoft computers aanpakken die nog altijd kampen met oude kwetsbaarheden, en daardoor een gemakkelijk doelwit voor hackers en virussen vormen.
bron + volledig artikel

Tja, ik zocht al maar vond het niet. Gaat om alle Windowsversies en niet alleen XP, vandaar deze sectie. Eigenlijk zou zoiets in elke Windows sectie kunnen staan.. :confused:

Nieuws > Beveiliging >

Update-cd Microsoft nu ook voor Nederland en België
Maar haast kan geboden zijn Nieuws van vandaag:
De gratis beveiligings-cd van Microsoft (zie voor de details bij Relevante Lynx) kan nu ook in een Nederlandse en Belgische versie besteld worden. België is afgelopen zondag aan de landenlijst toegevoegd en Nederland dinsdag. Microsoft had al laten weten dat de patch-cd vanaf 23 februari vor meer landen beschikbaar zou komen

Schreven we 19 februari nog "maar nog even niet voor u" en "…we wachten af", nu maken wij daarvan "maar misschien niet voor lang meer" en "haast u". Silicon meldde maandag namelijk dat het hier (mogelijk) een eenmalige Microsoft-actie betreft. Een woordvoerder van het bedrijf verklaart dat er geen plannen zijn voor een regelmatige patch-cd, maar dat men een tweede uitgave overweegt als blijkt dat er voldoende belangstelling voor is.

Relevante Lynx
• Silicon
• Breekpunt: Een gratis beveiligings-CD van Microsoft

Volgens mij zijn het zelfs 2 cd's.
Zojuist geprobeerd maar ik krijg geen voet aan de grond.
Ik hoop niet dat het nu al te laat is :(

Mij lukte het 5 minuten terug voor het eerst met proxy, eindelijk. pfffff....
Overigens even een internettoko aangedaan maar toen wilde het niet... :eek:

Heb ze besteld, ging zonder problemen.

Het is eigenlijk een perfecte service. Met het Servicepack was het net zo. Bevestiging in je mailbox.
Keurig.
Alleen kon ik nu geen 3 invoeren :( Dus 1 cd voor 3 pc's.
Tenzij........ik het nu van mijn man's computer af doe :D

Perfecte service? Ik moet die mail bevestiging nog krijgen... (?)

Perfecte service? Ik moet die mail bevestiging nog krijgen... (?)

Kreeg de mailbevestiging ook pas een dag later, zal wel met de drukte op de site te maken hebben.

Met vriendelijke groet.

Zal inderdaad wel met de drukte te maken hebben. Net gedaan en met een paar minuten per email de bevestiging binnen. :)

Net gedaan? En jij was de eerste die er hier melding van maakte :D
Ben ik nou kippig of niet. Nu probeer ik volgens bovenstaande links die security cd voor mijn man binnen te halen maar ik kan niets ontdekken.:confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Net gedaan? En jij was de eerste die er hier melding van maakte :D

Iets als 1e melden is nog wat anders dan iets als 1e doen...:D Zal mij benieuwen trouwens of het daadwerkelijk wordt opgestuurd.

Hm, dacht ik ook aan. Kan ook een mooie manier zijn om iets meer van je klant aan de weet te komen.

Yep, ook zoiets, wat doen ze er mee...bovendien geef ik zelden of nooit mijn emailadres, is wel van m'n tel. abonn. die ik haast nooit gebruik maar toch...aan de andere kant is het wel zo dat als veel mensen die cd's bestellen er een vervolg op komt...zeggen ze...;) We wachten het af Elisa.

Geplaatst door Elisa

Ben ik nou kippig of niet. Nu probeer ik volgens bovenstaande links die security cd voor mijn man binnen te halen maar ik kan niets ontdekken.:confused:

Net boven het groene vlak in het midden moet je de blauwe URL hebben.

Ik heb via een proxy besteld, ik vind het maar niks... :confused:

Vanmorgen besteld en een paar minuten later de bevestigings mail binnen.
Nu idd maar afwachten of de cd's echt komen.:D

Bedankt Temptation. Ik heb altijd moeite met veel gegevens voor mijn neus.

Kreeg nu een Mail binnen dat de bestelling onderweg is.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan