van Mpeg naar divx!

Status
Niet open voor verdere reacties.

interboy007

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
159
Ik heb een tv kaart van pinnacle. heb wat filmpjes met me camcoder gemaakt en die wil ik dus op de pc zetten. het probleem is dat je bij het opnemen op dvd kan klikken om het mooiste kwaliteit te krijgen. maar de bestanden worden veel te groot, ik wil ze daarna dus naar het divx formaat krijgen maar zo'n programma is dus nergens te vinden. ik wil dus van mpeg naar divx. en kan het maar niet vinden, google helemaal gek gezocht....bestaat dit niet ?
alvast bedankt.
 
Ik denk dat je naar divx wilt omdat dit kleinere bestanden zijn, maar je kunt ook via tempgenc je mpeg bestanden omzetten naar kvcd, hierdoor worden ze ook vele malen kleiner, kijk maar eens op onderstaande site daar staat een lijst met alle formaten die met dit proggie te maken zijn en erbij hoeveel minuten er dan op een cd passen. bv een avi van 700mb wordt naar omzetten naar mpeg (vcd) gewoonlijk zo'n 1200mb naar het omzetten naar de grootste kvcd wordt deze maar 550mb, ik neem aan dat je snpat wat ik bedoel
 
dank je wel

yep ik snap het. ik ga het meteen ff downloaden en testen. is dat een nieuw formaat ? kvcd ?

nooit van gehoord.....
 
waar kan ik het downloaden want alles werkt niet.
alle sites werken niet....wie weet waar ik het programmaaatje vandaag kan halen.

:( :( :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan