na omzetten naar vcd blijft beeld soms even hangen en loopt geluid door??

Status
Niet open voor verdere reacties.

natascha26

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
508
Als ik een avi file heb omgezet naar een kvcd met tempgenc dan wil het wel eens voorkomen dat tijdens het afspelen de film opeens even blijft hangen, maar het geluid loopt dan ondertussen wel gewoon door, hierdoor lopen dan beeld en geluid niet meer synchroon. hoe kan dit???en hoe kan ik dit oplossen???
 
Waarschijnlijk heeft het apparaat waarop je de kvcd afspeelt moeite om de schijf te lezen. Waarop speel je je kvcd af?
 
Probeer hem eens op een andere speler, misschien doet ie het daar beter op. Vaak hoe goedkoper de speler hoe beter hij de diverse kopieën afspeelt.

Ik had hier een philips DVD speler die soortgelijke problemen had, nu een LG die de helft kostte en veel minder moeilijk doet.

Kvcd levert voor zover mij bekend wel vaker problemen op. Ik zet tegenwoordig alles om naar DVD en dat geeft nauwelijks problemen.
 
ik heb het niet met alle films. kan het niet gewoon een fout zijn geweest tijdens het omzetten???

het is toch wat denk je iets goeds in handen te hebben ken je beter iets goedkopers nemen

ik heb trouwens geen andere speler zal eens kijken wat hij op de pc doet
 
Je hebt toch wel buren en/of kennissen.

Als ie op de ps goed loopt kan je speler er niet mee overweg.

Bij DVD's kan het ook nog aan het merk DVD en de soort liggen (+ of -). Ik weet niet of dat bij CD's ook voorkomt.
 
op de pc heb ik hetzelfde probleem. kan het zijn omdat hij op een cdrw staat??? of heeft het iets te maken met dat de video mpeg 1 is en audio mpeg 2??
 
ga hier op t forum eens rondneuzen en stel evt je vraag eens of kijk eens bij menu onder links daar staat ook vanalles.

of hier heb je ook wel eens wat aan

succes
cat
 
ik heb nog eens een andere film bekeken waar ik geen problemen mee had. ook bij deze is de video mpeg 1 en de audio mpeg 2 dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Zou het dan idd kunnen zijn dat er badframes in de avi hebben gezeten of ligt het eraan dat het op een cdrw staat ipv een cdr? kan ik er nog iets aan doen of kan ik hem het beste gewoon weggooien???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan