kan film bestand niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
joi

vraag je ik heb een film bestand op mijn pc staan ,en die kan ik niet af spelen .

ik kan hem wel op mijn andere pc afspelen alles staat op bijde pc alle prog zijn het zelfde.

ik kan van de ene dag op de andere dag geen film bestand meer bekijken ,ik brijg een fout melding waar ik niets van snap kunnen jullie mijn helpen

foutmelding (Fout-id = 0xC00D1199, Voorwaarde-id = 0x00000000)

alvast bedankt
 
ik heb hem geuodaten en opnieuw geinstalleerd en nog doen ze het niet
 
ga eens na of je alle codecs hebt, of dat je er juist niet te veel hebt want dan gaan ze elkaar tegenwerken.
 
ik heb ook de juiste codecs zaterdag kon ik gewoon de zelfde film kijken en nu niet meer
 
Windows video file?
De laatste Wmp9 codecs al geinstalleerd?

heb ik ook al gedaan en hij doet het nog niet
 
Hey Djoeke heb je een andere player die je zou kunnen proberen of iets te testen?
Winamp bv?
Zo ja, probeer de film dan via rbm(right mouse button)openen met>winamp te bekijken.
want
Misschien is de windows media player corrupt geraakt, je zal de eerste niet zijn namelijk. Als ie stuk blijkt te zijn, kun je het makkelijkst de player opnieuw installeren volgensmij.
 
als ik dit doet werkt hij ook niet via rbm(right mouse button)openen met>winamp te bekijken
 
Hmm, das minder. Watvoor codecs (of packs) heb je allemaal erop gezet, misschien zijn er conflicten door gekomen.
 
heb mijn image ook weer terug gezet zodat er geen conflicten meer zijn .
maar toch snap ik het niet op mijn andere pc staat precies het zelfde en die doet het ook gewoon en bij windows mediaplayer staat alles het zelfde .

ik weet het nu niet meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan