ondertitelde avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

swansea city

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
3
ik heb een ondertitelde avi, maar het probleem is dat deze ondertiteling niet synchroom loopt met beeld/geluid.
Weet iemand hoe ik de ondertitel kan verwijderen of in elkgeval zo kan verplaatsen dat ik er geen last meer van heb. Ik heb de avi zo gekregen, dus het geen origineel on-ondertitelde avi op de pc staan.
 
Nee een avi bestand waar al een ondertiteling op staat kan je niet meer beinvloeden als je zelf bij een avi bestand ondertiteling gooit kan je deze wel regelen je zou bsplayer kunnen downloaden en het proberen om een andere ondertiteling erbij te gooien maar ik ben bang dat dit niet gaat
 
Is het een avi of een mpeg???

Je kan in geval van een mpeg die ondertitels wel vervangen door een zwarte balk maar dat is ook niet alles en daar gaat ontzettend veel tijd inzitten

Ik zou hem gewoon branden en dan op volledig scherm 4:3 dus en als je een breedbeeld tv hebt kun je vaak je beeld verplaatsen zodat je bv de ondertitels op tv beter kunt zien, in mijn geval wel namelijk (ik heb een sony en moet de tv dan op smart hebben staan) Als jij dat ook kan dan moet je je beeld gewoon iets naar beneden verplaatsen.
 
Geplaatst door natascha26
Is het een avi of een mpeg???

Je kan in geval van een mpeg die ondertitels wel vervangen door een zwarte balk maar dat is ook niet alles en daar gaat ontzettend veel tijd inzitten

Ik zou hem gewoon branden en dan op volledig scherm 4:3 dus en als je een breedbeeld tv hebt kun je vaak je beeld verplaatsen zodat je bv de ondertitels op tv beter kunt zien, in mijn geval wel namelijk (ik heb een sony en moet de tv dan op smart hebben staan) Als jij dat ook kan dan moet je je beeld gewoon iets naar beneden verplaatsen.

sorry maar lees de vraag stelling nou nog eens goed door voor je een antwoord inrammeld ;)

Geplaatst door swansea city
ik heb een ondertitelde avi, maar het probleem is dat deze ondertiteling niet synchroom loopt met beeld/geluid.
Weet iemand hoe ik de ondertitel kan verwijderen of in elkgeval zo kan verplaatsen dat ik er geen last meer van heb. Ik heb de avi zo gekregen, dus het geen origineel on-ondertitelde avi op de pc staan.

Het gaat dus om een avi waarvan de ondertitels niet synchroom lopen met het geluid / beeld.
Het heeft dus weing zin om je beeld aan te passen oid daarmee komt echt de ondertitel niet synchroom met het geluid.

@swansea city ,

ik ben bang dat je pech hebt of je moet er een zwarte balk overheen gaan zetten en daar evt nieuwe subt op zetten.
ten eerste is dit een heidense klus ten tweede wordt alles er niet mooier op doordat je het onderste deel van de film gaat missen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan