zou ik zo t.v kunnen kijken op mijn p.c met een video bewerkingskaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
111
ik wil graag van t.v kijken op de p.c....maar wil geen t.v kaart kopen !!
ik heb pas geleden een pinnacle bewerkingskaart gekocht met analoog/s-video/digitaal ingangen...
voor specifi catie van deze pinnacle studio moviebox zie hier !!!
als ik een beetje nadenk kan ik van af mijn video....televisiesignalen naar mijn videobewerkingskaart sturen en opnemen!
is er een programma of is er software....waar ik gewoon t.v kan kijken als ik signalen vanaf de video naar m'n kaart stuurt???
 
Je kan inderdaad TV kijken op deze manier. Je sluit de TV kabel aan op de video en gaat met een scart naar tulp of s-vhs kabel naar de bewerkingskaart Het enige nadeel is dat je de zender moet veranderen op de video. Ook kan het zo zijn dat de video stream die de kaart krijgt gebufferd wordt. op deze manier kan het soms een tijdje duren voor dat de zender op je PC veranderd wanneer je de zender op de video veranderd.
 
o.k......maar moet ik dan geen programma of software hebben, ik kan m'n kaart als ontvanger gebruiken maar waar kan ik de beelden in bekijken?
 
Heb je geen software bij de kaart gekregen waarmee je het beeld mee kan ontvangen? Het lijkt mij raar als dat niet zo is.
 
jawel, pinnacle studio ......maar dat ik een preview schermpje van 10 bij 10 centimeter met daar onder tijdbalken voor de videoberwerking en die kun je niet op full beeld zetten!!!
is dit niet mogelijk met een ander programma of windows media player...... zodat het beeld full size wordt.
programma's als tv tool, zijn daar toch niet voor?
 
zou de software die bij een orginele tvkaart zit ....een oplossing zijn????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan