dvd-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eurystheus

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2003
Berichten
19
Ik weet niet zeker of deze vraag al eerder is gesteld, heb wel gezocht, maar ik denk dat het bij mij net iets anders ligt.

Als ik dvd's wil afspelen gaat dit perfect voor ongeveer een kwartier en dan gaat het beeld schokkerig en langzaam. Als ik het programma dan sluit en weer open en het opnieuw probeer af te spelen komt er een foutmelding.
Ik heb Windows Media Player gebruikt, PowerDvd en Realplayer. En steeds gebeurt hetzelfde. WMP crasht spontaan, bij PowerDvd krijg ik deze foutmelding:
powerdvd.JPG

En realplayer zegt alleen dat het niet kan worden afgespeeld.

Wat ik vreemd vind is dat het bekijken van de film eeen tijdje gewoon goed gaat, en dat ze achteraf gaan zeuren over m'n videokaart (G-Force 4 nogwat)
 
Kan je die foutmelding nogmaals plaatsen?

Krijg hier geen afbeelding te zien
 
Zit je screensaver niet in de weg? Omdat je schrijft dat het na ongeveer 15 minuten gebeurd. Of wordt je harde schijf stil gezet?
Kijk dus eens bij schermbeveiliging en bij energieopties.
 
het ligt waarschijnlijk niet aan de schermbeveiliging, maar het zullen wel de drivers zijn. maar eh..hoe weet ik welke ik nodig heb :confused:
En dit is vast een rare vraag, maar wat zijn drivers?:eek:
 
Uitleg Drivers

Je praat over een geforce mx 4**, als het goed is heb je bij de pc een instal cd voor je video kaart, hiervan moet je de drivers installeren.


groetjes speedtouch
 
Ik heb even gekeken en, ik heb die driver 53.03 al.:confused:
De volledige naam van m'n videokaart heb ik nu ook: NVIDIA Geforce4 MX 440
En ik heb idd win xp.
 
Ga naar apparaatbeheer > klik op beeldschermadapters, nu komt hieronder je kaart te staan klik deze aan en verwijder de stuurprogamma's, start de pc opnieuw op en installeer de drivers van de video-kaart cd opnieuw.


groetjes speedtouch
 
gecopieerde DVD

Ik weet niet op dit een gecopieerde DVD is. Maar mijn collega van mij heeft precies het zelfde. Het blijkt te komen door de opname snelheid van de DVD schijf. Al eens 1x speed geprobeerd. Bij hem was toen het probleem opgelost.

Het klopt inderdaad dat deze DVD bij sommige wel goed werken, bij andere helemaal niet, en bij andere weer gedeeltelijk.
 
gecopieerde DVD ?

Ik weet niet op dit een gecopieerde DVD is. Maar mijn collega van mij heeft precies het zelfde. Het blijkt te komen door de opname snelheid van de DVD schijf. Al eens 1x speed geprobeerd. Bij hem was toen het probleem opgelost.

Het klopt inderdaad dat deze DVD bij sommige wel goed werken, bij andere helemaal niet, en bij andere weer gedeeltelijk.
 
gecopieerde DVD ?

Ik weet niet op dit een gecopieerde DVD is. Maar mijn collega van mij heeft precies het zelfde. Het blijkt te komen door de opname snelheid van de DVD schijf. Al eens 1x speed geprobeerd. Bij hem was toen het probleem opgelost.

Het klopt inderdaad dat deze DVD bij sommige wel goed werken, bij andere helemaal niet, en bij andere weer gedeeltelijk.
 
gecopieerde DVD ?

Ik weet niet op dit een gecopieerde DVD is. Maar mijn collega van mij heeft precies het zelfde. Het blijkt te komen door de opname snelheid van de DVD schijf. Al eens 1x speed geprobeerd. Bij hem was toen het probleem opgelost.

Het klopt inderdaad dat deze DVD bij sommige wel goed werken, bij andere helemaal niet, en bij andere weer gedeeltelijk.
 
gecopieerde DVD ?

Ik weet niet op dit een gecopieerde DVD is. Maar mijn collega van mij heeft precies het zelfde. Het blijkt te komen door de opname snelheid van de DVD schijf. Al eens 1x speed geprobeerd. Bij hem was toen het probleem opgelost.

Het klopt inderdaad dat deze DVD bij sommige wel goed werken, bij andere helemaal niet, en bij andere weer gedeeltelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan