minolta

Status
Niet open voor verdere reacties.

archi026

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
583
hoi

Ik probeer het ff in een nieuwe topic en hou ff een lange uitleg .
Ik heb een minolta dimage 7Hi.
Als ik foto's neem (gaat lekker) en ik ga daarna de kaart uitlezen blijkt alles in jpe te staan .
Ik heb een kaart reader aan mijn pc hangen als ik daar de kaart in doe vraagt XP wat ik wil.
Als ik dan aangeef bestanden en mappen weergeven geeft ie direct de plaatjes te zien en kan ik geen extensie wijzigingen doen.
Is het nou op de camera dat het in jpe komt of is het de reader die er jpe van maakt of is het XP die het doet .
Ik kan in de beschrijving van de camera alleen vinden dat ie jpe gebruikt als ik het kleur profiel er los bij wil voegen maar dit doe ik niet dus .
Helpmij :(
 
Omdat er niemand meer reageerde en in een nieuwe topic misschien wel (sorry)
Maar ik zit met mijn handen in het laatste beetje haar
 
Geplaatst door archi026
Omdat er niemand meer reageerde en in een nieuwe topic misschien wel (sorry)
Maar ik zit met mijn handen in het laatste beetje haar

Je topic weer onder de aandacht brengen kun je ook in het oorspronkelijke bericht doen; dat is ook wel zo handig, want dan weet men meteen waarover het gaat. Een beetje geduld hebben kan trouwens ook geen kwaad; je eerste bericht heb je pas vandaag even voor 18.00 uur geplaatst...
 
Is geen excuus om nogmaals je vraag te stellen.

Uit de huisregels:

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.

Dus in je oude topic een bericht plaatsen zodat die weer omhoog komt
 
Er is duidelijk aangegeven dat het een crosspost is en dat in het ander topic verder gegaan dient te worden.

Waarom plaats je die link dan hier en niet in het ander topic?
 
dan lijkt het mij makkelijker dat je (of een ander) hier een slotje opzet M@rio.
 
Zullen we toch even op de mod moeten wachten die rechten op deze sectie heeft . Die is inmiddels ingelicht
 
:thumb:

(of ligt ie al te maffen :D)
 
nee mod lag niet al te maffen , deze mod heeft ook een prive leven ;) ja ja zou je niet zeggen en gaat daardoor nog wel eens stappen enz enz ;)

maar deze gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan