Studio 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

reginald57

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
186
Ik heb opeens een probleem met studio 8.
Als ik een video opneem via mijn dc10 kaart, dan krijg ik een melding dat het prog wordt afgesloten omdat er een fout is gemaakt.
Als ik dan bij Dr.Watson kijk dan staat er een foutnummer en ook "schending van toegang".
Studio 8 is origineel, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb niks aan mijn pc instellingen veranderd en heb studio 8 al een keer gede-installeerd en er opnieuw opgezet.
Weet iemand wat het betekend en of ik er wat aan kan doen?

Ray.
 
is er geen update beschikbaar,installeer deze eens

Studio 8.10.4 Update patch
 
Ik heb de patch al geinstalleerd, maar het helpt niet. Ook heb ik de performence enhancer geinstalleerd maar noppes.
 
Ik heb op 3 verschillende pcs zowel met studi 8 als 9 van dat sorot problemen ook met DC10+
Heel vaak dat de software wordt afgesloten gevolgd door zo'n foutrapport. Soms gewoon tijdens het bewerken van de video. Vaak save ik het ook gewoon na elke bewerking die ik doe. Ik het ook wel es dat als ik het programma afsluit dat er een foutrapport komt.
Met 9 heb ik het leuke probleem dat als je het opstart venster ziet, er in ene een foutmeldingsgeluid komt, zo'n kritieke stop, en dan blijft dat scherm staan, je ziet de foutmelding zelf niet, als ik dan twee keer op de spatie klik start het programma wel.

Ik snap die '8 emmy awards' nu eindelijk, voor meest slechte programma altijd!

Je kan mij niet wijsmaken dat het aan de installatie/configuratie van 3 verschillende pc's lag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan