Verwijderde film komt steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom3k

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
146
Mijn broer heeft met DVD Shrink een film geript en gebrand, hij heeft de temporary file op het bureaublad geplaatst, maar elke keer als ik dat bestand weggooi (is te groot voor prullenbak, dus meteen totaal verwijderen) komt hij weer terug zodra ik DVD Shrink weer gebruik.


Hoe blijft dat bestand voor altijd verwijderd???
 
DVDSHRINK gebruikt een tijdelijke directory op je HD, daar kun je met de verkenner naar toe gaan en die directory via de verkenner gewoon leeg gooien. Als je niet weet waar hij staat, start DVDSHRINK dan op en doe alsof je een film wil gaan rippen, dan laat hij ook zien welke directory hij gebruikt
 
Geplaatst door DrWho
DVDSHRINK gebruikt een tijdelijke directory op je HD, daar kun je met de verkenner naar toe gaan en die directory via de verkenner gewoon leeg gooien. Als je niet weet waar hij staat, start DVDSHRINK dan op en doe alsof je een film wil gaan rippen, dan laat hij ook zien welke directory hij gebruikt
Ehm, volgens mij heb je me niet helemaal begrepen, ik weet dat Shrink een map gebruikt om het bestand in op te slaan (dat geef je immers zelf aan) en in dit geval staat die map dus op mijn bureaublad en als ik die map verwijder komt hij steeds terug als ik Shrink weer opstart, that's the problem, niet dat ik hem niet kan vinden ofzo. :confused:
 
Sorry DrWho, ik keek weer eens totaal verkeerd. You were right... :p

Thx anyway.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan