Passion of Christ

Status
Niet open voor verdere reacties.

keano

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Berichten
177
Ik heb laatst The Passion Of Christ gedownload en hij is 1,6GB :O maar het probleem is hoe open ik em? hij is .TAR en als ik hem open met winrar komt er een map met CD1 CD2 en Sample. Sample is een stuk uit de film, en cd1 en cd2 zitten vol met .RAR files. De rar-files gaan van 1 tot part 59 per cd, HOE krijg ik nou de film? Een vriend van me heft gezegd dat ik alle .rarfiles per cd moest unpacken en dat heb ik gedaan kreeg ik per cd een .BIN file van ong. 800mb (2.bin's dus) Weet iemand hoe ik de film nu kan zien? Bedankt alvast
 
Ik hoop voor je dat je een goede hebt wat bij mij ging er steeds een irritant dingetje door het beeld. Je kunt die bin-files branden met bijvoorbeeld Alcohol 120% of in een virtual drive stoppen die daar ook bij zit. Alcohol 120% doet dan alsof er nog een cd-rom drive in je computer zit en daar kun je dus images van cd/dvd's 'instoppen'.
 
Uuuuuh.....wat:confused: :confused: :confused: ???
(ik ben niet iemand die ERG veel verstand heeft van pc's) Hoe kom ik aan Alchohol 120% dan?
 
Keano,

je ontlokt mij met jouw reactie de volgende reactie :

als je er niet veel verstand van hebt, moet je legale software downloaden / films kopen in de winkel !
 
Ik heb em, ik heb isobuster gedownload en hij deed 't, alleen hij was corrupt:( :( :(
 
Meestal als er opeenvolgend genummerde rar's zijn moet je de eerste uitpakken met Winrar en volgt de rest dan vanzelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan