Dts

Status
Niet open voor verdere reacties.

hrsar7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2000
Berichten
11
zoek een progje om DTS geluid te kunnen horen op mijn pc!!!! hoor nu alleen maar geruis,kan het wel afspelen op mijn dvd speler das geen probleem!
 
Neem alsjeblieft voortaan even de moeite om de juiste sectie op te zoeken waar je je vraag in stelt.

Wat voor geluidskaart heb je?
 
Oeps wist ik niet,is dan voor mij ook de eerste keer dat ik dit doe!!!!ik heb een g force 4 128 mb P4
 
Een geforce 4 is een videokaart, wij willen graag je geluidskaart weten.

Als je dit niet weet kan je in apparaatbeheer kijken of Aida32 downloaden. (te vinden via www.google.com).
 
Geplaatst door hrsar7
Oeps wist ik niet,is dan voor mij ook de eerste keer dat ik dit doe!!!!ik heb een g force 4 128 mb P4

Ik wil je geluidskaart-type graag weten. :)
 
STOM STOM STOM!!!!! ben wel in de war zie ik,( te veel koffie denk ik ) heb geen geluids kaart alleen een chip mijn moederbord is een ASUS P4B533
 
Nou zie ik bij de specificaties van jouw moederbord o.a het volgende staan:

6-Channel Audio (optional)

Weet je of je dit ook hebt of niet?
Volgens mij moet je geluidskaart gewoon DTS ondersteunen, wil je dit ook horen op de pc. Als je dit toch wou horen via een progje, dan zou dit dus software-matig gedaan worden en ik denk zelf niet dat dat bestaat of mogelijk is.
 
JA !!heb bij de specifications staan>> C-MEDIA 8738-MX 6-CHANNEL PCI AUDIO CONTROLLER<<
 
Volgens mij ondersteund mijn geluidskaart ook geen DTS en dat is een SB Live 5.1.

Lijkt me sterk dat een onboard kaart dat dan wel kan?
 
Geplaatst door BrEeZeR
Volgens mij ondersteund mijn geluidskaart ook geen DTS en dat is een SB Live 5.1.

Lijkt me sterk dat een onboard kaart dat dan wel kan?

5.1 wel, maar DTS idd niet denk ik.
 
met wat voor programma probeer je DTS geluid te krijgen ?? dat kan veel schelen hoor bv power dvd ( dvd film afspelen ) kan het wel maar bv winamp kan het weer niet of niet juist.
 
Geplaatst door tazman


heb zelf ook een SB live 5.1 en die speelt gewoon DTS hoor.

Ja, dat zo kunnen. Ik heb zelf geen 5.1-kaart dus ikke niet zo wete.

Ik vraag me af of het onboard-chippie van de topicstarter wel DTS ondersteund.
 
Geplaatst door Muurhond

Ik vraag me af of het onboard-chippie van de topicstarter wel DTS ondersteund.

daar heb ik ook inderdaad een hard hoofd in of dat een onboard chip DTS zal ondersteunen.
ben bang van niet.
 
verplaatst vanuit internet homepages (hopelijk naar de goede sectie)

Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan