Foto's op CD&DVD branden en afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tirza

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
8
Ik heb vorige week het progr Foto's op CD&DVD De luxe 2.0 gekocht van Magix. Nu ben ik bezig die foto's in een slideshow e.d. te zetten en vervolgens kan je ze als VCD of SVCD op een CD-RW branden en op de dvd-speler afspelen. Alleen ik krijg het niet voor elkaar het op tv af te spelen! Hij speelt de cd-rom wel op de pc af, maar dus niet op de tv. Dit terwijl we een vrij nieuwe Bose dvd-speler hebben dus daar lijkt mij het probleem niet in te liggen! Enig idee wat ik kan doen?:confused:
Magix zelf is niet te bereiken en ze hebben een waardeloze homepage op dit moment dus daar schiet ik ook niet echt mee op.
 
Gewoon de foto's in Nero (mocht je die hebben) branden als VCD. Dan heb je automatisch al een slideshow.
 
Kan deze speler wel gebrande CD - DVD's lezen,
Sommige spelers kunnen enkel originele lezen
 
reactie

Het gekke is dat ik met m'n vorige pc het wel voor elkaar kreeg vcd's te maken en ze op de tv af te spelen. Dus begin onderhand te twijfelen of het niet aan de brander in deze nw pc zit! Het betreft het type HL-DT-ST RW/DVD GCC-4480B. Hier kunnen toch gewoon VCD's mee gebrand worden? Heb ook iets gelezen over dat je nw firmware zou kunnen downloaden voor je brander, maar dat vind ik een beetje raar omdat ik deze pc net nieuw heb.:8-0:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan