aflevering op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lifetek

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2003
Berichten
6
Ik wil graag een aantal afleveringen van een serie die ik heb gedownload op een dvd branden.. maar als ik dan al 1 afleving add van 400 mb dan is de dvd scijf van 4.7 gb al half vol.. snap et niet echt?? iemant die hier een oplossing voor heeft of een beter programa weet??
Het programa wat ik nu trouwens gebruik is Nero en dan NeroVision Express 2

alvast bedant!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
welk formaat is de aflevering in?

Als het AVI of Mpeg is klopt het idd dat je DVD al halfvol is.

Voorbeeld: Een DVIX (avi) file van 700 mb wordt op een DVD dik 2 gig.

Je zou dan beter een VCD kunnen branden van 4,7 gig. VCD kan overweg met MPEG1 bestanden die kleiner zijn dan MPEG2. Ook zou je wat kunnen stoeien met de audio en video bitrate.

grtz Guido
 
Ik heb dat ook al een aantal keren geprobeert om een VCD te branden.. maar als ik dan een aantal afleveringen add dan past het nog wel binnen de 4,7 gb. maar dan geeft hij de hele tijd aan dat de diskspace te weinig is... hij gaat er vanuit dat er een gewoon lege cd van 800 mb in zit.. daar lijkt et op...:confused:
 
bericht verwijderd van brandsoftware:)
 
Je kunt ze branden als svcd, maar je kunt ze ook met tempgenc omzetten naar kvcd,ksvcd of kdvd deze bestanden zijn vele malen kleiner dan de normale formaat. op onderstaande site kun je zien welke grotes er zijn en staan er links naar sites waar je kunt uitzoeken of jouw speler dat ondersteund
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan