3 stukken avi's met ondertiteling aan elkaar zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
250
hallo

ik heb drie stukken van één film en de drie bijhorende subs , hoe kan ik nu het best de avi's en subs aan elkaar krijgen voor dan te converteren naar mpeg en dan dvd

dank bij voorbaat

ribbetje
 
volgens mij kan dit met Virtualdub of nandub heel gemakkelijk
 
ik heb dit gedaan bij een film met 2 stukken en geen probleem, maar nu heb ik een film met 3 stukken en dat loopt niet goed

stuk1 stuk2 en stuk3 als ik stuk 1 en 2 samen voeg speelt hij af , als ik stuk 2 en 3 samenvoeg speelt hij ook af maar als ik 3 stukken samenvoeg wilt de film niet meer afspelen

hij zegt dat hij dit bestand niet kan afspelen of dat hij beschadigd is


wat zou het probleem kunnen zijn


ribbetje
 
Ik denk dat het fout gaat omdat het erg grote bestanden zijn. ik heb het zelf gehad met het samenvoegen van 2 mpeg bestanden, miste gewoon een half uur film.
ik zou proberen om eerst 1 en 2 samen te voegen, dan kijken of alles draait en dan 3 eraan toe te voegen. Als dit nou allemaal niet werkt, zet je ze eerst om en probeer je ze dan samen te voegen.
Je kunt ze ook in een heel klein formaat omzetten met tempgenc en ze dan met zijn 3en op 2 cdtje zetten
 
ik wil de 3 stukken aanelkaar krijgen omdan ondertitteling er onder te zetten en dan omtezetten naar mpeg en dan dvd

ik heb geprobeerd met easy video joiner en hij gaat naar 719 mb en dan zegt hij dat het gedaan is

info cd 1

video

640*256 , 23976fps(41708)
105444(1:13:17)
xivd mpeg-4 codec
key frames 1297

cd 2
idem
83599(58:06)
idem
key frames 1385


cd 3
idem
100037(1:09:32)
idem
keyframes 1162


en audio is hetzelfde

ik hoop dat ik een oplossing vind

dank bij voorbaat

ribbetje
 
WARNING: Joined file may be incomplete or missing frames.
It is HIGHLY recommended that you verify that the joined file plays correctly before deleting any of the source clips.
Completed Clip:

dat is mijn foutmelding met powerjoin
 
Ik moet zeggen dat het een erg lange film is, maar ik denk dat er ergens een fout inzit. ik zal een proggie op onderstaande site zetten waarmee je kunt kijken of er fouten in je film zitten en ze heel makkelijk kunt maken. Ongeveer hetzelfde als divfix alleen makkelijker en duidelijker. misschien heb je er iets aan
 
Ik heb dit ook eens moeten doen, toen raadde iemand me het programmaatje Easy VideoJoiner aan en het werkte perfect :thumb: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan