Hoe kan ik de info van een MP3 aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
725
Als ik een mp3 in een windows map bekijk van Windows XP Pro dan zie ik aan de bovenkant:

Naam, grootte, type, artiest, titel van album, jaar, nummer, duur.

Hoe kan bijvoorbeeld de naam van de artiest aanpassen? Van album en jaar zou ik ook graag willen weten.
 
Ik doet dat via Winamp, open het bestand, klik in Winamp rechtsboven op het golfje en kies "view file info" daar kun je de gegevens aanpassen.
 
Ik heb en gebruik geen winamp.

Kan ik het niet op een andere mannier aanpassen?

Ik heb ook MP3ext34b23 , maar die kan alleen bepaalde dingen van een andere inhoud aanpassen.
 
kun je niet met de rechtermuisknop op het bestand klikken, eigenschappen, en dan samenvatting. Daar staat toch alles wat je kunt veranderen. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
 
MP3 Tag

Je wilt de Tag van een MP3 bewerken. Dit kan met een editor.
Zijn een heleboel programma's voor. Ik gebruik meestal MP3 Tag Editor
 
Met MP3ext34b23 kan je wel in de tag komen, maar niet in het gedeelte waar windows nog schijnbaar andere info heeft staan.
 
Heb je wel eens op dat knopje scan rechts geklikt miranda van Mp3ext? Dan gaat je pc'tje aardig aan de gang.
Probeer het daar eens mee.
 
Geplaatst door Elisa
Heb je wel eens op dat knopje scan rechts geklikt miranda van Mp3ext? Dan gaat je pc'tje aardig aan de gang.
Probeer het daar eens mee.
Ik heb MP3ext ook geinstalleert, maar kan nergens het programma toepassing zelf vinden.:eek:
Snap ook ff niet wat je met het knopje scan bedoelt.:D
Ik heb wel die "kbps" icoontjes voor m'n MP3's staan.
Klik ik met rechts op een MP3, dan krijg ik wel ID tag enz, maar moet Powerpack installeren om de ID tag te kunnen veranderen.
Waar kan ik eventueel dit Powerpack vinden?(freeware/shareware)

Ik gebruik nu "Tag & Rename" om de MP3's te wijzigen.
 
Wat gek. Als je zo'n tag voor je hebt........ik maak wel een screentje.

Zie je nou scan staan. Als je daar op klik gaat hij iets met 'Dos' doen. Probeer dat eens.
 
Ik heb helemaal geen beveiliging staan.

En bij de info staat niet de informatie als in het windows scherm.

Heb ik misschien een oude of verminkte versie?
 
Een screenshot Cntr en Prt Scr.
Op maat maken met het vierkantje links d.m.v. markeren en knippen.
Nieuwe pagina open en ja zeggen dat je de ander weg wilt gooien
Opslaan als jpg.

Die beveiligings tab heb je met Xp. Home met een extra progr. en Pro zit het standaard ingebakken als je het activeert.
 
Geplaatst door Elisa
Wat gek. Als je zo'n tag voor je hebt........ik maak wel een screentje.

Zie je nou scan staan. Als je daar op klik gaat hij iets met 'Dos' doen. Probeer dat eens.
Foutje van mijn kant, ik heb nog een extra tabblad bij eigenschappen.:eek:
Knopje "scan" dus gevonden, toen ik verder keek.
 

Bijlagen

  • verkeerde tab.jpg
    verkeerde tab.jpg
    39,2 KB · Weergaven: 119
Hoe activeer ik dat? Ik zit met Windows XP Pro.

Wat houd die beveiliging precies in?

Ik heb inmiddels ook het probleem gevonden, ik heb niet goed gekeken, want het lukt nu wel om de tag aan te passen. Ik snap het niet helemaal, want eerst lukte het niet. Misschien heeft er in de computer wat fout gestaan.
 
Wat houd die beveiliging in? Je kunt de deur van je heus gewoon dicht doen. Je kunt ook het nachtslot er op doen :)
Als jij hebt ingesteld dat je wilt delen zul je niet makkelijk bij de beveiliging komen.
Je kunt in de veilige modus gaan en het daar regelen. Maar..............hou er rekening mee dat je jezelf ook buiten kunt sluiten.
Administrator/Administrators, jijzelf en voor de zekerheid het systeem ;) moeten alle rechten krijgen.
Ga je eerst maar eens flink orienteren voordat je gaat wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan