animation shop 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

apostel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Berichten
721
Hoi allemaal

Ben ik juist terug van vakantie en heb ik veel mooie beeldjes getrokken.
Nu wou ik die graag met de bijhorende geluiden en effecten maken in animation shop 3 voor daarna op een site te zetten .
Maar als dat progje loopt bij me en ik wil gewoon een basis effect in 1 foto steken duurt het minuten voordat hij dat klaar krijgt !(hij loopt zo traag dan).
Men comp 2.4Ghz 512Mb en altijd lekker lopen.
Komt dit dan gewoon door dat programma of is er iets anders aan de hand ?
Of is dat bij elk fotobewerkings programma zo traag dan ?
Graag wat tips en uitleg .

:thumb:
 
Ik ga wellicht van je vraag ook wat leren als er dadelijk antwoorden gaan komen. (Ik ben namelijk 1000% leek op het gebied van foto's / video en het bewerken van de beeldjes).

Echter, deze leek vraagt zich af hoe GROOT het bestand is dat jij gaat bewerken en misschien nog belangrijker: hoe GROOT is het bestand als de bewerking eenmaal gereed is...........?

Als namelijk het antwoord op 1 van de 2 vragen (of misschien wel allebei....) luidt : enkele tientallen of enkele honderden MB's, zou daar mogelijk de oorzaak kunnen zitten. (denk ook even aan de verwerkingscapaciteit van je graphics adapter......)
 
hey

Hey pasja

Bedankt voor mee te denken .
Heb ondertussen in het forum nog wat rondgeneuzd.
En wat zie ik dat windows movie maker gewoon geweldig is :thumb:
Heb daar het zelfde gedaan wat ik van plan was met animation shop 3 en gevolg happert gewoon niet die movie maker en snel,duidelijk,gemakkelijk.
In beste kwaliteit is het dan 22 mb groot zag ik .
Dus denk dat het gewoon het progje zelf is .
Andere commentaar of tips altijd welkom.
Bedankt voor mee te denken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan