ac3 geluid en bsplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
In mijn vorige versie van bsplayer (086) kon ik de instellingen van ac3 geluid bijstellen.

Speelde ik een film waarin ac3 geluid zat dan kon ik via
Preferences --naar het tabblad audio.. daar gaf ik aan dat voor ac3 de intervideo audio decoder gekkozen moest worden en dan bij het volgende tabblad (intervideo ac3) kon ik dan aanvinken 6 speaker mode (5.1 channel)

Bij de nieuwe bsplayer (100) kan ik ook bij intervideo die 6 speaker mode (5.1 channel) aanvinken, maar die blijft niet aangevinkt staan. Vinkje gaat telkens weer weg.

Wie weet hier iets meer over?

Martin
 
Ik zie nu dat ik bij die nieuwe bsplayer ook helemaal geen optie heb om bij ac3 te kiezen voor intervideo
terwijl dat bij die versie 086 wel kan.

Is dat misschien een foutje in de player??? Ik kka het me niet voorstellen.
 
weet ik , maar die heeft hetzelfde probleem.

ik heb mijn geluid aangesloten op een home cinnema set
mar kan die instelling van 6 speakers niet aangevinkt houden bij de preferences.
Bij de versie 086 blijft die wel aangevinkt staan en daar
kanik ook de keuze maken voor indervideo ac3

hier niet
 
Nope, sorry.
Maar je kan de gratis versie van inmatrix zoomplayer proberen. (als je daar wat voor voelt?)
Is mijn favoriete media player voor films.:)
 
hmmm. ik heb zoomplayer al een sop mijn systeem gehad, maar bsplayer is dus MIJN favoriet.
Ik zal hem toch een proberen en dan laat ik het wel weten wat ik ervan vind.

bedankt voor de tip.

grt.

Martin
 
Oplossing!!!

Oplossing:D

ga naar http://www.cccp-project.net/ en download het dan.. je krijgt dan een andere speler maar die doet het perfect en je hebt geluid..
had eerst hetzelfde probleem maar dankzij dat is het opgelost..
ohw gewoon instaleren en hoeft nie in de map van bsplayer en dan steeds volgende doen is alles oke:thumb::thumb:

groetjes:p
 
beetje laat :)

hi xBitCh.

Bedankt voor je antwoord maar de vraag is uit 2004 !!!!
We zitten nu in een tijdperk dat ik alleen nog maar DVD's download om af te spelen en geen DIVX meer. Verbindingen zijn vele malen sneller geworden en ipv een schamele 70ks/s download heb ik nu gelukkig een 20MB/1MB verbinding liggen.

Maar toch bedankt voor je antwoord.

EDIT: Er zullen best nog mensen zijn met dit probleem en die hebben nu wel een oplossing
 
Laatst bewerkt:
Oeps

whahaha dat was me helemaal niej opgevallen ik was wat aant googlelen en toen zag ik het :p

noujah beter laat dan nooit:(

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan